Щорс ідьот

18 Nov

Як і обіцяла, розповідаю про цікавинки навколо мого улюбленого будинку Фромета. Трохи вниз бульваром – і стоїть великий жовто-синій куб, а всередині вгадується Микола Олександрович Щорс.

Що сказати вам? Діти мої засинали під татове “голова обвязана, кровь на рукаве”, і це зовсім не означало та нічого воно не означало, просто тоді часи були такі, а зара інакші, і ми вже таких не співаємо. це перше.

друге – просто додам кілька фот для тих, хто піниться у доказах неперехідної мистецької вартості пам’ятника:

 

o

Щорс. фото не моє, та й зара він за завісою, я казала.

img_0019

пам’ятник Григорію Котовському в Кишинеу

 

img_4144

 

пам’ятник Климу Ворошилову в Луганську

 

Умгу. А сам покойнік мал бил і тщєдушен. Менше з тим на коні виглядав богатером хоч куди. Власне, ці богатерове на конях у першій половині тридцятих і обітнули передову верхівку червоної армії, що прагнула модернізації. Перемололи в жорнах “шашкінаголо” Тухачевського і його однодумців, серед яких, швидше за все, опинилися двоє братів моєї прабабці – Іллюша та Альоша. Потім один з богатеровей шашкою махав у сорок першому над Дніпрогесом, чули-чули…

Не люблю я кінних пам’ятників. А от хто там стояв до Щорса, я розповім незабаром.

 

Залишити відповідь

