Одеса. Атракціони

16 Aug

Я не про невпізнанну мажорську Аркадію, хоча саме там ми з малим знайшли правильний тир.

IMG_0044

Я про мотузковий парк у Старобазарному сквері. Бачте, он там Гоша долає висоту, а за ним інструктор. “Летючий Голландець” називається.

IMG_0041

 

мені, щоправда, не таку фотку хотілося зробити. А вхопити момент, коли він зліз з другого рівня і так перевальцем утомлено як справжній пірат почалапав мені назустріч. Нє, я не сфоткала це утомльонноє солнце. Просто стояла й милувалася.

IMG_0054

А це ми спускаємося на Отраду. Канатна дорога часів мого дитинства, люльки ці роздовбані й розгойдані, пофарбовані на синьо і на червоно, такі були у бабушкі на Октябрі в парку на оглядовім колесі. Зате краєвид з дороги пречудовий.

IMG_0058

осьо

А тир? О-о-о, тир не попсовий, а з такою гвинтівкою, що її треба переламувати і туди пхати одну свинцеву пульку. Ми з братом стріляли з таких у стадіонному тирі. Я казала Гоші про це, но він не слухав, а зосереджено палив по мішенях, і підлітки ззаду перешіптувалися: “ого малий снайпер…”

0-02-01-677be66c69020bbe72d1e226128833f66d04a2ddad8b08c93a29250f91e5b5da_full.1

не хухри-мухри вам.

 

Залишити відповідь

