5 років блогу. Екзистенційне.

7 Nov

а я й не помітила, як ювілей надбіг. саме п’ять років тому перше, що записала, – враження від грузинського театру в Києві. потім кілька постів заднім числом розташувала.

чому саме? згадала – до річниці смерті Че Гевари. тоді знайшовся його знаменитий лист Фіделеві, з обіймами та революційною одержимістю. переклався українською – ні, не з іспанської, з англійської. персонаж мені страшенно подобався. у 2010 чиста агресія і нігілізм здавалися хоробрістю і романтичним світосприйняттям, помноженим на харизму. ще не пахло війною, ще мені залежало, яким чином можна відобразити російський текст в українському і навпаки, Ахматова так добре лягала в український вірш, Пастернак і Цвєтаєва…

до взаємних відображень я повернуся. зараз повідомлю, що всі 5 років першим за кількість прочитань був і лишається – увага! – мій пост Грузия: правила дорожного движения

уявіть собі. протягом 2100, 2012, 2013, 2014 і 2015 незмінно найбільша кількість переглядів, загальним числом кілька тисяч.

Нє, ясно, що миттєві думки і враження перейняв на себе Фейсбук. Я про інше. Пост про грузинські правила дорожнього руху починається словами “Их нет“. Отак спондеїчно: их//нет//. Немає їх, сказано вам. А загадкова українська душа замість шукати те що є, одвічно шука того самого.

рада, коли мій блог зробив послугу такій екзистенційній рисі національного характеру. вірніше, двом рисам. бо друга (просто переносимо акцент) – шукати те, чого нема, у грузинських правилах дорожнього руху.

у своїх же шукати нецікаво.

що ми й спостерігаємо нині на всіх рівнях.

тримаймося купи.

Олена

Одна відповідь to “5 років блогу. Екзистенційне.”

  1. olena Листопад 7, 2015 at 11:37 am #

    гарно )

Залишити відповідь

