Мойри

23 Feb

чи то давньогрецькі божества, що прядучи видовжують та обрізають нитку життя. чи то сайра плюс мойва, принаймні щось єврейське чується мені у самій назві.
Нині мойри – це ми з мамою. Їдемо в’язати кікімори, кікі-мойри, у метро я розповідаю мамі єврейський анекдот фтєму.

– Мойша, посмотри на меня! я была в салоне красоты.
– и шо? там таки было закрыто?

ну. Там, куди ми їхали, зачинено. Стукаємо в шибку, і от кілька годин у компанії десяти таких самих мойр.

робочий момент

робочий момент


отут добре видно, які ці кікімори

отут добре видно, які ці кікімори

а отут фактура. мамік плете.

а отут фактура. мамік плете.

плете, кажу, мамік

плете, кажу, мамік

де тут я? а я мовчки в’яжу вузлики і слухаю тихі розмови.
…не пробачу я їм ніколи. отако у гріх мене вводити… ну як який гріх? та я таке на них кажу, ви б чули…
…у дві години ночі приходили мама й доця. а я така: вам шо, теж спати ніде? а вони такі: та нє, ми плести прийшли – та шутка, шутка кажу…
…вони бліни пекли учора в госпіталь. хотіли тищу триста, но тіки вспіли шістсот…
…будете йти у госпіталь картошечкі пожарте обізатільно. картошечка жарена то для них усе…
…охраннікі охраняли-охраняли, а на другий день кажуть: да, дівчата, тепер ми вірим, шо ви не за гроші…
…ми не за гроші, нє. ми по любві…
…а тут пиляки, пиляки, а я чхаю, чхаю…
…оця зелена нитка дуже яскрава. отаке все должно буть кольору болота…
…павєл глоба ще у 2010 казав шо у вас буде майдан, но не такий як оранжевий…
…а ще показували закарпатська баба сидить із картами…
…ясновідяща, дєвочки, казала…
…а накидка з капішоном должна у сумочку таку вміститися, а оці довгі накидушки на автомат…
…дєвочкі здрастуйте, я Свєта, давайте показуйте мені шо і як робить…

і я не заздрю тому, по чию душу мойри плетуть кікі-мойри.

Залишити відповідь

