Григорій Чубай: я ще живу і думаю по-літньому…

24 Aug

ось переклад. щільненько приліг до душі. кажу ж – тільки тоді вийде, коли зрезонують схожі думки й відчуття. інакше годі братися.
г

Григорий Чубай
Я все живу и думаю как летом.
Все не по мне и как-то все не так:
там, где туманы на пруду нагретом,
где птицы в загрустивших небесах,

где золотом испуганным и хрупким
в саду смятенно шелестит листва,
где изморозь, как сизая голубка,
с утра на листьях сядет ворковать
о том, что осень ходит по опушке —
мне, маловерному, несет гнилушки.
(Чего послаще б, может, принесла,
ее сумей я вовремя приветить!)
А только я о лете да о лете,
в трех астрах заплутавшая пчела…

ось оригінал:

Григорій Чубай

Я ще живу і думаю по-літньому.
Це все іще якось не по мені:
і небеса з птахами перелітними,
і ті ставки зі смутками на дні,
і той садок взолочено-лякливий,
де кожен шелест сповнений сум’ять,
де з ночі паморозь, як та голубка сива,
сіда на палім листі воркувать
об тім, що осінь вже іде по глиці —
несе мені, невірному, кислиці.
(Щось і солодке, може б, принесла,
якби зумів їй вчасно догодити!)
А я усе про літо та й про літо,
як та між айстр заблукана бджола…

Відповідей: 2 to “Григорій Чубай: я ще живу і думаю по-літньому…”

  1. sofia Серпень 30, 2013 at 10:37 pm #

    Чудесно… дякую!!!

    • mamache Серпень 31, 2013 at 8:56 am #

      ну так, непогано вийшло. сяйнуло.
      дякую.

Залишити відповідь

