Григорій Чубай: а я тебе давно уже забув

21 Jul

гч
Стільки всього читала у Костика Москальця про Чубая. Захотіла пересвідчитися. Ось результат дотику.

а я тебя давно уже забыл

зачем опять ко мне ты прилетаешь
на крыльях белых снов садишься на
печальные аэродромы глаз моих
зачем опять ты хочешь рассказать
историю о том, как дым вернулся к
костру как будто снова захотел
стать пламенем

а я тебя давно уже забыл
я просыпаюсь среди ночи чтобы
зажечь свечу и забытья траву
из ночи вызвав на свечу сказать
трава-мурава
зеленым-зелена
пусть будет так
как есть
угасшую зорю зову из тьмы
и повторяю
зорюшка-зоря
не просыпайся спи
пусть будет так
как есть
а самолет все ближе ближе ближе
и улыбаясь ты по трапу сходишь
чтоб погасить свечу

Ось оригінал:

а я тебе давно уже забув

чому ж тепер ти знову прилітаєш
у літаках пребілих снів на
засмучені аеродроми моїх очей
чому ти знову повідаєш історію
про дим який вертається до
свого вогнища начебто знову хоче
стати полум’ям

а я тебе давно уже забув
я прокидаюсь опівночі щоб
засвітити свічку забуття траву
із ночі зву до свічки тої кажу
траво-травице
будь зеленою
най буде все
як є
зорю померлу зву із ночі
темної кажу
не треба зоре
не спалахуй
най буде все
як є
а той літак вже невмолимо близько
і ти усміхнена вже сходиш трапом
щоб загасити свічку

Залишити відповідь

