Ліна Костенко: “Я дуже тяжко Вами відболіла…”

10 Mar

переклалося якось, не судіть суворо, чимало відблисків з інших поезій… а може, так і треба, я ж імітатор, хоч і вправний…
Ліну Костенко перекладати важко, дуже важко, я пробувала лиш один раз, намучилася,
а це саме слухняно вклалося, лишилося встати з ліжка й записати.
принаймні всі ці дні у БББББ (Безконешний Блукаючий Біль у Богом забутій Бошці) крутилося те саме “намєдні ночью”…, хоч у мене все навпаки – напівсон-напівмарення від знеболюючого до знеболюючого…

ну хоч так. хоч якась із тебе користь, мігренько, вірна моя подружко…

Я, как простуду, Вас переходила.
Все было как болезнь или как сон.
Любовь подкралась тихо, как Далила,
А разум спал, доверчивый Самсон.

Теперь прощаемся. Зима, мороз и будни.
На белых окнах стынут витражи.
Родные души — как теперь мы будем?
И как нам дальше жить — таким чужим?

Уйдет, как сказка, миг очарования,
Как светлый сон, как вешняя вода.
А над судьбою тихое сияние
Останется со мною навсегда.

нагадую оригінал

Я дуже тяжко Вами відболіла.
Це все було як марення, як сон.
Любов підкралась тихо, як Даліла,
А розум спав, довірливий Самсон.

Тепер пора прощатися нам. Будень.
На білих вікнах змерзли вітражі.
І як ми будем, як тепер ми будем?!
Такі вже рідні, і такі чужі.

Ця казка днів – вона була недовгою.
Цей світлий сон – пішов без вороття.
Це тихе сяйво над моєю долею! –
Воно лишилось на усе життя.

Відповідей: 2 to “Ліна Костенко: “Я дуже тяжко Вами відболіла…””

  1. ванда Березень 11, 2013 at 6:41 am #

    прекрасно до слёз.всё равно всегда сравниваешь.равнозначно щемяще,тоскующе за чем то очень дороим.такой подарок в понедельник утром.спасибо.цём

    • mamache Березень 11, 2013 at 8:17 am #

      ага. переходила как простуду. тобто як герпес)))))

Залишити відповідь

