Коли я постаріюся…/ Warning by Jenny Joseph

27 Feb

Трапилася цікава книжка: Still Here Рама Дасса. Передивилася Otto e mezzo Федеріко Фелліні. Все про одне: про людське старіння.
Хотілося би про це написати докладніше, поки що думаю. А мимоходом трапила на чудесний віршик Дженні Джозеф “Засторога”. Про це саме, тільки з гумором.

ось переклався, дивіться:

Засторога

Коли я постаріюся, то вдіну пурпурове
З червоним капелюшком, що мені не личитиме зовсім.
І витрачу всю пенсію на бренді і легенькі рукавички
Й сатинові сандалі, і скажу “на масло грошей йок”.
Натомлена, сидітиму на парапеті,
А схочу — буду пригощатись з промо-столиків і тиснути на кнопки
Й по огорожі парку вести паличкою — брррринь!
Коротше, все, чого не дозволя мені твереза юність.
Я вискочу у шльопанцях під дощ
Зриватиму квітки в чужих садках
І вчитимусь плюватися.

А ви – вдягайте ці жахливі сорочки й товстійте
І їжте кілограмами сосиски на ходу
Чи цілий тиждень жуйте з хлібом огірок
Чи нагрібайте у коробку ручки, олівці і марки.

А поки мусимо вдягатися пристойно
Платити за квартиру і на вулиці не матюкатись
І всій малечі правити за приклад,
Приймати гості і читати пресу.

А я в той час попрактикуюсь трохи,
Щоб ті, хто зна мене, не дуже здивувались,
Коли я, постарівшися, вдягнуся в пурпурове.

Ось оригінал, хто хоче. я ще вертатимуся. буду правити, но поки що мені подобається.

Warning
When I am an old woman I shall wear purple
With a red hat which doesn’t go, and doesn’t suit me.
And I shall spend my pension on brandy and summer gloves
And satin sandals, and say we’ve no money for butter.
I shall sit down on the pavement when I’m tired
And gobble up samples in shops and press alarm bells
And run my stick along the public railings
And make up for the sobriety of my youth.
I shall go out in my slippers in the rain
And pick flowers in other people’s gardens
And learn to spit.

You can wear terrible shirts and grow more fat
And eat three pounds of sausages at a go
Or only bread and pickle for a week
And hoard pens and pencils and beermats and things in boxes.

But now we must have clothes that keep us dry
And pay our rent and not swear in the street
And set a good example for the children.
We must have friends to dinner and read the papers.

But maybe I ought to practice a little now?
So people who know me are not too shocked and surprised
When suddenly I am old, and start to wear purple.
Jenny Joseph

Залишити відповідь

