Юрій Іздрик: Шанс on

18 Jan

как до края дойдешь и заступишь за край
поглотит тебя тьма с головою
загадай лишь одно –
чтоб сказала она:
«ты не бойся
я рядом с тобою»

в угол загнан теряешь маршрут и сдаешься почти что без боя
непременно спасет: «я с тобою
я рядом
не бойся
я здесь
я с тобою»

боль отчаянье слабость и страх напророчат тебе паранойю
шевельнутся
беззвучнo ее уста:
«все нормально
я здесь
я с тобою»

оригінал на http://izdryk-y.livejournal.com

коли дійдеш до краю і ступиш за край і поглине пітьма з головою
загадай лиш одне –
щоб сказала вона:
«ти не бійся
я разом з тобою»

коли загнаний в кут коли губиш маршрут і здаєшся практично без бою
порятує оце: «я з тобою
я тут
ти не бійся
я тут
я з тобою»

коли відчай і сумніви втома і страх напророчать тобі параною
ворухнуться
беззвучнo її уста:
«все нормально
я тут
я з тобою»

Залишити відповідь

