Моє єгипетське Різдво

7 Jan

у це слабенько віриться,
але кілька годин тому я ще була тут:

IMG_3394

IMG_3397

IMG_3403

IMG_3449

IMG_3456

IMG_3417

IMG_3401

IMG_3462

отаке мені було. у Хургаді вдень +24, вночі +16, водичка у Червонім морі +21, в басейні з підігрівом +26. Хто любить Вайт Крістмас – будь ласка. я люблю літо.
з собою взяла “В сторону Свана” Марселя Пруста, лекції Мераба Мамардашвілі і чистий блокнот. нічого навіть не відкрила. іноді так приємно побути огірком на грядці…
…чого і вам бажаю. Меррі Крістмас;)!

Відповідей: 2 to “Моє єгипетське Різдво”

  1. Костянтин Москалець Січень 7, 2013 at 6:47 pm #

    УРА! З поверненням! а то я вже збирався в розшук подавати🙂 Веселих свят!

    • mamache Січень 7, 2013 at 7:54 pm #

      я Вам скажу, що розшук ніц не дав би. чужа страна. чужа територія. особіно отлічілся МТС, який не спромігся бодай адреси амбасади надіслати, як воно завжди робиться.
      заховали б під нікаб чи там хіджаб і всьо – пропав би Єршалайм, ніби й не існувало ніколи великого міста.
      отак-от. хоч відпочивати класно, так.

Залишити відповідь

