БГ: Пока не начался джаз

21 Dec

мені йдеться, звичайно про фін-де-сьєкль у широкому сенсі. я далека від передбачень майя, але твердо знаю – нова доба не настає 01.01.01, ні, вона приходить зі зміною провідної тенденції. А ти стоїш, і повз тебе проходить інший, він іде, ти зачаровано спостерігаєш за самим рухом, він проходить, ти обертаєшся, він ще трохи проходить, ти проводжаєш його поглядом – і нарешті втямлюєш, що його вже нема, причому нема вже деякий час. А ти той самий, і все як завжди – і білий сніг, і темний грудень, і зимове сонцестояння, і Новий рік… і Різдво і Хрещення – і понеслося…

так і тут. за такі екзистенційні речі люблю БГ.

і ось таке:

В трамвайнім депо п’яту добу вже бал;
Із кранів на кухні б’є звеселяючий газ.
Пенсіонери в трамваях кажуть – кінець настав.
Тримай мене, поряд будь,
Сховай мене, бо ще не почався джаз.

Друзі, бай-бай, переводимо стрілки – бо час;
В місті стіни нові, але біла зима;
Ми випускаєм птахів – бач, і століття нема.
Тримай мене, поряд будь,
Сховай мене, бо ще не почався джаз.

Багато правил вночі – та зникає пітьма;
Сплетіння гілок крилом осіняє нас.
А ми все співаєм, хоч насправді давно нас нема.
Тримай мене, поряд будь,
Сховай мене, бо ще не почався джаз…
Візьми мене туди, де почнеться джаз.

Відповідей: 2 to “БГ: Пока не начался джаз”

  1. Yasunori (@rincefire) Грудень 21, 2012 at 12:25 pm #

    он с этой прической похож на Хиля

    сорри

Залишити відповідь

