На виставці

8 Dec

Збираюся з думками цілий день. Учора були на “Медвіні” на Салютній, там виставка була: книжки і поряд декоративне мистецтво, читай хенд-мейд.
Що сказати? Побачивши такі книжки десять років тому, я впала би на місці і вже точно би випустила нутрощі у гаманця. Дитяча література у неймовірній кількості, особливо для найменших – розмальовки і книжки-іграшки – і для підлітків, добре засвоєні гобіти, лицарі, тролі дали нарешті свої плоди. Величезна кількість робіт з української історії – шляхетні родоводи, життєписання, документи недавнього страшного минулого, докладні описи життя етнічних спільнот, перевидання… а поряд надзвичайно яскраве і строкате – печворк, ялинкові прикраси, розписані вручну, коралі, срібло, шкіряні браслети і підвіси, ляльки-мотанки, багаті вишиванки, портрети, вишиті в тім числі, плетіння, гаптування. А ще – вечорниці і пригощання варениками, які влаштували “Гречаники”, фольклорний колектив з Броварського району.

Але чогось мені досадно було там і скучно. Може, не дуже вчасно ми трапили туди у пятницю о 16-й? – та наче ж ні, кінець робочого тижня, непоганий час. Може, ми переситилися вже книжками – і теж ні, ми не пропускаємо зазвичай жодної книжкової крамниці… але я підійшла до стенду “Волинська книга”, Юрчик запитав, що мені купити – а я відповіла, що документів про Волинську різанину перегорнула ого-го і це все можу читати вже тільки з корвалолом…

Там поряд поети-початківці читали свої вірші, а мені соромно було і за них, і за себе. Бо слухало їх рівно троє прихильників, з яких один підстаркуватий гіпі, а двоє родичі. Читали всі російською і всі якуся повну ахінею, і глупсько мені було від повного абсурду віршоскладання в такій ситуації…

…і щоби я оце шось видала, а потім отако жаждала популярності перед порожніми стільцями чи на запилюжених полицях? ні за что. я краще у блог писатиму що хочу, а статистика невмолима, WordPress.com Stats каже: за місяць тут буває три тисячі народу. Мені цілком цього досить.

Найбільше радів маленький Гоша. Коли ми вже в машині спитали, чи йому сподобалося, він ентузіастично вигукнув: “а все понравилось! и еще как понравилось! я не знал куда бежать! или мороженое покупать, или деткам помогать, или книжки читать, или танцы смотреть”…

…бо там на виході ще збирали пожертви для дитячого будинку.

Отаке, друзі. Не знаю, чому така апатія напала. Чи то моє завше-грудневе, чи то безвихідь поетичних читань, чи то загальний якийся броунівський рух пасивно-безпорадної людської маси, як в основному байдужих продавців, так і в основному незацікавлених покупців?

а
мабуть, грудень на всіх так подіяв, бо моя Маша каже: на книжковім “Арсеналі” ще та була тусня
хз

Відповідей: 4 to “На виставці”

  1. Кит Василь Грудень 9, 2012 at 7:34 am #

    “Авжеж. Таки не жовтень”. Грудень. Радіти треба мати чим, навіть коли є чому. Бувають часи, коли і посмішкові м’язи не піднімаються. Але нехай це не тривожить. “Придет весна, и мы развеселимся”, — як писав один патріарх української мережевої літератури, котрий так само вважає, що фізіологічний оптимум — це блог.

    • mamache Грудень 9, 2012 at 9:11 am #

      саме так. фізіологічний оптимум. якраз у плані комфорту й затишку.

      а цей патріарх… у Вас у ЖЖ я такого не знайшла;) хто мався на увазі?

      • olgakomenda Грудень 10, 2012 at 4:03 pm #

        підозріваю, що це : придет весна, и мы повеселеем…//Горацьо, угостите сигареткой? (“Последняя деталь облупленного ЗИС”а” №4 в відеозаписі /”Ныряльщик”) патріарх полюбляє цитувати, змінюючи текст оригіналу гг
        http://twahundret.newmail.ru/b_fictio/Nyrjalshchik.htm

      • mamache Грудень 10, 2012 at 4:05 pm #

        ггггг. нічьо. з депресняка за вмілого спрямування люди бувають.

Залишити відповідь

