трохи сумного

4 Dec

шукала собі посеред снігів. де шукати таке? ясно де. у Костика

Кость Москалец

Вот оно все в вещих снах приходящее
наваливающееся как бессонница
белыми тучами пролетающее
мимо луны к рассвету
пока я помню о невозможности
предыдущего и будущего существования
наступает тишина после пожара
ее можно услышать даже тогда
когда меня больше не будет и я пройду
из тишины в тишину чередою комнат
падает снег за окном знакомым
всполохи отражений безмолвных
непреложная сила
и никто ко мне не приблизится
потому что я не существую
пока горит лампа
пока пишет перо
пока падает снег

ось оригінал, коли ваша ласка. це фрагмент Катарсису (1990-1991) там про все: про невибувний біль і про перший сніг, про золото, пурпур і троянди, про Маргрет Татчер, І Цзін, панну Інну і Томаса Еліота…
…про це, коротше. далі буде.

Це все що приходить у віщих снах
це те що приходить як безсоння
як білі хмари що летять
повз місяць до світання
доки я пам’ятаю про неможливість
попереднього і майбутнього існування
наступає тиша після пожежі
її можна почути навіть тоді
коли мене вже нема бо я вийшов
із тиші в тишу переходжу покоями
сиплеться сніг за вікном знайомим
спалахи й дзеркала мовчазні
достовірна сила
до мене ніхто не наблизиться
бо мене немає для них
доки горить лампа
доки пише перо
доки падає сніг

Відповідей: 2 to “трохи сумного”

  1. Костянтин Москалець Грудень 4, 2012 at 8:50 pm #

    за переклад дуже дякую (якраз перечитую “Чотири квартети” Еліота); а от сумувати не треба, не треба ніколи, тим більше тепер, коли надходять великі сніги! краще то вже я буду журитися – бо мій Вордпрес сказився тихенько і я не можу лайкати Ваші прекрасні пости😦

    • mamache Грудень 4, 2012 at 9:40 pm #

      нє, Костику, сумувати треба, і то дуже добре – сумувати, бо з того якраз незлі пости й виходять…

      я, якщо чесно, більше люблю рими перекладати – а тут перечитувала і знайшла співзвучне. так мені здалося.

Залишити відповідь

