Bukowski Charles: transport

30 Nov

це з “Останньої ночі на землі”, написаного трохи більше як за рік до смерті. звідти ж і мої улюблені air and light and time and space і red car

найкраще авто лишила мені
перша дружина, коли розлучалась
зі мною.
йому було два роки,
стільки, скільки нашому шлюбу.

а останнє авто було (і є)
ще краще, ноляче, за
тридцять штук баксів кешем (та ладно, я виписав
чек)
у ньому є все: подушки безпеки,
протиугінна система, усе.

також двічі чи тричі на рік
люди шлють лімузина
щоби ми брали участь
в їхніх розвагах.
вони дуже милі
бо можна тоді надиратися в дупу
без небезпеки втрапити до
витверезника.

але мабуть, я обійдуся
без приватного літака чи без
яхти.
догляд за ними й оренда ангару
це був би реальний
гемор.

та все ж я скажу тобі дещо,
однієї ночі не так
давно
мені наснилося, що я вмію
літати.
Серйозно, лише працюючи
руками й ногами,
я міг триматись в повітрі
і я
тримавсь.
а на землі унизу
були люди,
вони дерли руки
намагаючись стягнути мене
униз
але
їм не вдавалося
це.

я з задоволенням обісцяв би
їх.
вони так мені
заздрили.

в той час коли вони
мусили здолати свій шлях
поволі і вперто
як це зробив
я.

дехто вважає
що успіх росте
на деревах.

а ти і я,
ми знаємо
краще.

Тут чіпляю ще “Секрет моєї витривалості”, більше ніж двогодинний фільм-мозаїку про Буковскі, не хочете, не дивітсе😉, варто лиш почати і послухати, як він читає – initium, розбіг початку, розтягнуте голосом movere і короткий мускулястий каданс, terminum.

ну, і ще ПОВНИЙ ТЕКСТ БУКОВСКІ АНГЛІЙСЬКОЮ . я переклала останню третину, перед цим він розповідає, як подорожував потягами і оту відому байку про своє перше авто.

Залишити відповідь

