Жінка – завжди жінка: тьоть Зіні

30 Nov

в день її народження. Писано два роки тому. Поправка лиш на те, що нема вже дядь Слави, земля йому пухом.

Тьоть Зіна останніми роками живе сама. Дядь Слава пішов до іншої жінки уже досить давно, але цієї хати теж тримається. Його оселя тут, з усього видно. Сюди приїжджають його кохані «дівчата» – дочка і дві онучки, усі схожі, усі круглі, біляві й кирпатенькі. У онучок уже по дитинці, і разом з такою самою білявою Машою є й мужик Сірьожка.

Тьоть Зіна, коли шукає щось, дзвонить дядь Славі й питає: Слава, чуєш, а де у нас плоскогубці? – це «у нас» виглядає абсолютно природно, вона нічого не підкреслює, нічого не має на увазі і ні на чому не наголошує. Вона питає, де у нас плоскогубці. Утім, дядь Слава теж хоче, щоб тьоть Зіна завжди мала при собі телефон, і сердиться, коли вона відповідає не на перший дзвінок.

Останнього дня осені у тьоть Зіни день народження. Я дзвоню і кажу: Тьоть Зіна, я Вас люблю. А як я вас усіх люблю, відповідає тьоть Зіна. Чуєш, Лєна, є у мене подружка Хвая, ну ти помниш же Хваю, помню, відказую я. Так Хвая оце дзвонить і каже: Зін, ти хоч не закривайся, а то помреш бува і тоді шо, двері ламать? А я собі оттако стрепенусь увечері, каже тьоть Зіна, да й подумаю: нада піти двері харашо позакривать. Бо ще прижме хто…

Тут тьоть Зіна сміється заливисто й низько.

Залишити відповідь

