Голосування

28 Oct

Мої жінки хочуть, щоб я взяла з собою на виборчу дільницю малого. Відмовляюся – нема йому чого там робити, у ворзельській амбулаторії тісно, низька стеля і повно народу.
Та й для чого? Мама каже: аби знав, як це – голосувати.

Я пригадую своє перше знаття про голосування. Вдома варять фляки. Я ненавиджу навіть їхній запах. Натомість мій чотирирічний братик обожнює те їдло до нестями. Трощить так, що прокушує собі пальця.
Пальця заливають “жидкостью Новікова”. І наказують держати руку вгору. Це називається “Андрюша голосує”.

і друге знаття. Моя бабуся – секретар виборчої дільниці. Всеньке літо ми з нею щодня ходимо на агітпункт, туди приносять стоси газет, моє завдання – підшити кожну окремо. Я питаю: що значить голосувати? Оддати голос за комуністів, каже бабік. А якщо хтось не схоче? Бабік суворо супить підфарбовані брови: такого не може бути. Бо такого не може бути ніколи. Бо комуністи (і вона вимовляє це з правдивою гордістю) – це кращі люди.
У спискові знаходжу: Біленко Петро Олексійович, наш сусіда. По-бабушкіному Падло Прокляте; це він не закриває за собою двері в надвірному туалеті. Це він строчить доноси на всіх сусідів. І це він щонеділі будить нас із братом, за стінкою навмисне включаючи радіво на всю.
Проти Падла значиться: КПРС.

Я дивуюся: як? А ти ж казала – кращі люди.
Бабік знову супиться.
– А отак.

Відповідей: 17 to “Голосування”

  1. Valentina Жовтень 28, 2012 at 11:49 am #

    Ленка, ну втішила! сміялася вголос🙂

  2. Віктор Жовтень 28, 2012 at 12:18 pm #

    вєрую, ібо абсурдно

    • mamache Жовтень 28, 2012 at 1:41 pm #

      у мене про Падло ще багато чого написано. колись обнародую. аякже.

  3. Костянтин Москалець Жовтень 28, 2012 at 2:39 pm #

    о, а в мене Падло Прокляте над головою живе, поверхом вище😉

    • mamache Жовтень 28, 2012 at 2:53 pm #

      це де? на горищі? я бачила Вашу Келію))

      • Костянтин Москалець Жовтень 28, 2012 at 3:34 pm #

        ні, в Келії на горищі птахи живуть, вони хороші (дуже люблю слухати, як увечері вкладаються спати, обмінюються новинами, назбираними за день і сваряться за зручніше місце :)) але на зиму я перебираюся до міста Баха, це панельна 5-поверхівка (живу на 4 поверсі); от тоді і розпочинається разгар угара..

      • mamache Жовтень 28, 2012 at 3:38 pm #

        аа, он воно шо… ну цього я посьорбала у малосімейці в Ніжині. там разгар угара і угар разгара, і пригар нагара… коли я поїхала, то перший рік мріяла про триметровий паркан навкруги…
        …а потім з’ясувала, що сусіди – це зовсім навіть і ок. коли не на голові і не за стінкою)))

  4. Тетяна Жовтень 28, 2012 at 2:48 pm #

    А ще одне дуже любить виступати при кожній нагоді… Симоненком звуть…

    • mamache Жовтень 28, 2012 at 2:58 pm #

      а ми не слухаємо. хіба шо те, шо викупили на Радіо-Рокс “мені піісят років, і тільки комуністи дбають про людей”.

      гвалт

      комуністи дбають про людей, томушо вони дбають про людей. і томушо мені піісят років.
      логіка залізна.

  5. rffan Жовтень 29, 2012 at 11:21 am #

    А как вам “Свобода” ?

    • mamache Жовтень 29, 2012 at 11:25 am #

      та как сказать… До последнего сомневалась. а ночью перед выборами читала Окару. цивилизационная модель постиндустриального общества не может строиться на национальной идее: это шаг назад.

      не выбрала. у них много мне откровенно симпатичного, но многое и настораживает.

      по крайней мере, я рада, что они проходят в парламент (тьфу-тьфу)🙂

  6. vymir Жовтень 29, 2012 at 3:32 pm #

    Нажаль, і досі голосують: “А отак”.

    • mamache Жовтень 29, 2012 at 3:35 pm #

      нині класний твіт був: “у мене в оточенні немає жодного, хто голосував би за ПР чи КПУ. Аууу, хто ці люди?”

      мимоволі замислилася. у мене теж немає)))))))))))))))

      • vymir Жовтень 29, 2012 at 3:49 pm #

        Це говорить тільки про те, що оточення класне:)

      • mamache Жовтень 29, 2012 at 3:59 pm #

        так я ж про те. що не в мене одної. у кого є такі люди? хто вони?

  7. Катруся Жовтень 29, 2012 at 10:01 pm #

    Мой свекр-юморист сказал накануне: “Думал я думал, за кого голосовать… И решил: вообще не пойду, пусть они мой голос украдут и за это у них испортится карма! Я отомщу на тонком уровне!”🙂

    • mamache Жовтень 30, 2012 at 3:20 am #

      отличный ответ. и отличная позиция. У меня изо всей семьи голосовали только двое. Аня сказала еще на прошлых выборах: голосовать можно только за одного человека – ЗА ОБАМУ.

Залишити відповідь

