Восени не буває “завтра”

26 Oct

а це я зі своїм недавнознайденим фоловером В’ячеславом Федченком, розумакою і любознайком, говорила про поезію Юрія Іздрика. У своєму ЖЖ (у нього МЖ, тобто Мертвий Журнал) Юрій Романович, хай буде нам здоровий, зараз щодня вивішує вірші, і я вже гублюся й говорити, який з них кращий…

… а В’ячик каже: “болдінская осєнь”, і пригадує точні дати цього культуроносного часу…

А я відводжу малого в садочок, що навпроти парку Пушкіна. І милуюся поетом на тлі золотої липи, яке прегарне поєднання. Завтра я обов’язково сфотографую його, і це буде, думаю, пишне і красномовне закінчення розмови про осінь у поетів.
А наступного дня забуваю фотоапарат.
А ще наступного паде дощ.
А ще наступного не моя черга забирати малого.
А нині Пушкін сидить собі печально, і ліва рука його творить жест розпачу. А позаду – якась невиразна пожухла деревина.

Бо восени не буває “завтра”.
І тому нинішній мій пост без фото.

Відповідей: 4 to “Восени не буває “завтра””

  1. Valentina Жовтень 26, 2012 at 5:59 am #

    Краще нехай ЗАВТРА буде завжди….

Залишити відповідь

