До дня народження Марини

8 Oct

Забудько милий, мій Ви незабутий.
Такий же гарний, як усмішка Ваша!
Сказати ще? – За літній ранок кращий!
Сказати ще? – Один у світі чутий!
Любові бранець, у бою здобутий,
Челліні спадок, злотоцінна чаша.

Мій друже, розкажу я Вам кохання,
Нехай це буде трохи архаїчно.
Я Вас кохаю. – Вітряно і мжично.
На лікоть спершись, дивлячись туманно
У простір – Вас кохаю без жадання.
Кажу, як діти, – просто й лаконічно.

Любові бранцю юний! Все минеться!
Життя – віддати змусить і відбути,
Розтисне руки, відчаєм замкнуті…
Лиш мій натхненний голос рознесеться,
Згадавши, як для Вас співало серце,
Забудько милий, мій Ви незабутий!

Залишити відповідь

