Баклажани з перцем консервовані

17 Sep

оце смакота так смакота. Танюшка, сваха моя, швиденько мені надиктувала по телефону, і я так само бігом-бігом закрила. У нас таке обожнюють.

4 кг баклажанів порізати на кружальця, посолити і відставити.

поки вони пустять гіркий сік (потім злити й перемити), робимо заправку:

1,5 кг червоного солодкого перцю
склянка очищених зубчиків часнику

Перець почистити, порізати, все разом подрібнити в комбайні, додати 2 ст. л. солі, склянку цукру, склянку оцту, склянку олії. У фритюрі обсмажити підготовані баклажани. Складати в літрові банки і перекладати заправкою. Потім стерилізувати одну годину.

Заувага: воно таки капризне трохи. Тому менше оцту класти небажано. І бажано витримати термін стерилізації.

отакоє буде. кажу – СМА-КА-ТА!

Моя тьотічка таке подібне робила. Тільки частина перцю була ота сама, пекуча. Називалося “кобра”, ну ви пойняли.

Відповідей: 5 to “Баклажани з перцем консервовані”

  1. adamnet21 Вересень 17, 2012 at 10:38 am #

    раджу вам додати 1-2 стручки гіркого перцю і грамів 150 олії
    закуска – на п’ятьзплюсом!😉

    • adamnet21 Вересень 17, 2012 at 10:38 am #

      сорі, про олію у вас є, я не побачив

      • mamache Вересень 17, 2012 at 10:42 am #

        а гіркий перець – АДАМЕ!!!, руки трусилися додати (мусіла зважати на авдиторію). наступну порцію так і зроблю. тіки на банках напишу КОБРА. і їстиму сама.

  2. Damilli Вересень 18, 2012 at 8:02 am #

    Баклажанчики – чудо, треба припинити таке читати, а то слюнки потекли, а я на роботі, і до обіду ще далеко. Скільки баночок виходить?

    • mamache Вересень 18, 2012 at 8:11 am #

      5 літрових банок рівно. я десь із сантиметр не докладаю до верху, бо виливається, коли стерилізуєш.

Залишити відповідь

