Freddy Mercury: pain is so close to pleasure

5 Sep

до 66-річчя Фредді Мерк’юрі – його знаменита “Барселона” із Монтсеррат Кабальє:

і друге – презент від Angry Birds:

Це я про мішанину стилів, властиву (і питому) сьогоденню. Високе й низьке, смішне і трагічне, дитяче й доросле – в однім флаконі. Як і реальне і нереальне🙂.

А далі – від першої особи.

Не маю найменшого бажання дожити до 70. Думаю, це нудно.

Якщо мені судилося померти завтра, не жалітиму. Я зробив що міг.

Не хочу потрапити до раю після смерті. У пеклі набагато цікавіше. Тільки-но подумайте, кого ви можете там зустріти, і ви теж туди схочете.

Гроші не куплять щастя для вас, але вони дуже швидко принесуть його.

Можете називати мене музичною шльондрою. Але я завжди співатиму те, що приємно фанатам.

Нас так і не пустили до Росії. Вони бояться, що ми розбестимо їхню молодь.

Ті, хто знайомиться зі мною, думають, що я ось-ось їх приб’ю. А насправді я дуже сором’язливий.

Мій вид самотності пережити найтяжче. Самотність зовсім не означає, що ти зачинений у власній кімнаті. Ти можеш бути серед людей і почуватися так само самотнім, тому що ти нікому по-справжньому не належиш.

Відповідей: 6 to “Freddy Mercury: pain is so close to pleasure”

  1. papik Вересень 5, 2011 at 2:13 pm #

    на часкоре статья о том, что он умер не от СПИДА, а был убит инъекцией вакцины против гепатита. конспирологический заговор.

  2. Катруся Вересень 5, 2012 at 5:39 pm #

    Так случилось, что самая первая песня “квинов”, которую я услышала и которая меня “накрыла” – донт стоп ми нау. Потом было много других, прекрасных, но эта так и осталась самой любимой – вот она, любовь с первого раза)) Гениальный Ф.М., просто гениальный… В моих глазах его гениальность неоспорима ещё и в том, что аудиоматериал абсолютно самодостаточен – видео, клипы и подборки фото по звук не нужны, как по мне. Не надо ни на что смотреть, достаточно просто слушать – там есть всё.

    • mamache Вересень 5, 2012 at 8:06 pm #

      а я переслушала сегодня адама ламберта. знаешь… тоже ничего. не нужно сравнивать. нужно понять, что есть принцип преемственности и комплементарности что ли. где-то убудет – где-то прибавится.

      • Катруся Вересень 6, 2012 at 11:18 am #

        да.🙂
        а вообще – всё под настроение. часто вообще никакой музыки не надо. люблю тишину… – старею, что ли?🙂

  3. mamache Вересень 6, 2012 at 11:27 am #

    да ну. при чем здесь возраст? я точно так же не любила шума 30 лет назад.
    и даже 40, Кать…

Залишити відповідь

