Happy Birthday, Buk!

16 Aug

Ось те, про що думала:

Коли Вагнерові виповнилося

шістдесят,

з цієї нагоди було влаштовано

пишну вечірку,

де між іншим звучали

кілька

його композицій.

Коли музика вщухла,

він запитав:

 – Хто написав це?

–  Ви.

– Що ж, – відказав він, –

я завжди підозрював:

і у смерті є деякі

переваги.

Відповідей: 9 to “Happy Birthday, Buk!”

  1. olgakomenda Серпень 16, 2012 at 7:18 pm #

    як все в цьому світі пов”язано. і ніхто не хоче бути “між іншим”, навіть коли прямо про це не говорить. дякую

    • mamache Серпень 16, 2012 at 7:21 pm #

      я нарошне вжила “між іншим”, бо в англ. couple тіпа “парочка композиций”.
      мені здалося можливим, адже все тут промовляє про те, що важливішою була бучна вечірка.

      • olgakomenda Серпень 16, 2012 at 7:28 pm #

        якби я перекладала, то зробила б так само. це гарний і доречний відтінок. жаль, що я і не поет, і не перекладач. але зате я ж читач😉

  2. mamache Серпень 16, 2012 at 7:35 pm #

    адже ми знаємо, як це йому властиве: ПРОРІКТИ. я довго крутила останній рядок.
    але, Олічко Іванівно, все одно перекладати верлібр ЛЄГКАТНЯ. це вам не рими і алітерації.

    писати, між іншим, теж. Я колися бавилася. Нє, я люблю риму. Це таки звитяга.

    • Катруся Серпень 17, 2012 at 12:59 pm #

      Вибачте, не втрималася.🙂

      Лєна любить риму.
      Рима любить Лєну.
      Слово в неї зриме
      І неповсякденне.🙂
      (я поет, зовусь я цвєтік…)🙂

      • mamache Серпень 17, 2012 at 1:12 pm #

        Лєна мила раму
        Рама мила Крішну.
        склалась епіграма
        і зварились вишні

  3. mamache Серпень 17, 2012 at 1:12 pm #

    це до того, шо воно рано писалося за приготуванням сніданку

    • Катруся Серпень 17, 2012 at 1:20 pm #

      мила? буде чисто
      вишні? буде смачно
      але мені змагатись з вами у віршоскладаннях з моїм хистом
      дуже необачно🙂

      • mamache Серпень 17, 2012 at 1:24 pm #

        чого? я зберігаю твою оду до дня народження ЮЇ. отам, де ви разом із паном Котляревським))))

Залишити відповідь

