Буковскі: Happy Birthday, Hank!

16 Aug


Нині день народження Чарльза Буковскі. Письменника, що перевернув мої уявлення. Ніколи не забуду тієї п’ятниці, коли Павлушка кинув мені в пошту першу збірочку його оповідань, і не було роботи, як навмисне, і весь світ чекав, доки я ковтала це жадібно і безперервно,
а малий нетерпляче тупцяв на порозі:
– ну що? ну як?
я ж лиш відмахувалася:
– шуруй звідси! не заважай!
А Бук тим часом розповідав мені: не пізно починати писати навіть тоді, коли вже пізно. І можна писати про речі, які не є трендом. Творити Літературу зі свого життя. Кроїти роман з оповідань і оповідання з віршів. Повторюватися, варіюючи. І треба працювати, працювати і працювати – за будь-яких умов і навіть за відсутності умов взагалі.

– Ти не розумієш. Я буду знаменитою. Я маю більший потенціал, аніж ти!
– Потенціал, – відповів я, – нічого не вартий. Треба працювати.

Відповідей: 4 to “Буковскі: Happy Birthday, Hank!”

  1. Катруся Серпень 17, 2012 at 12:46 pm #

    Треба працювати, кажете… Але ж, врешті решт, той, хто багато працює і досягає – таки мав на це потенціал!🙂 Дійсно, без праці потенціал – ніщо (асоціативно згадалося православне “віра без діл мертва”). Втім, він (потенціал) все ж таки дечого вартий – без нього, на жаль, кропітка праця стане нічим, а час згаяно, а життя минуло…
    Звісно, можна довго розмірковувати, а що таке потенціал – то все від Бога чи від людини, від виховання чи соціальних умов і т.п. Але ж, думаю, не будете заперечувати, як важливо визначити, НА ЩО спрямований твій особистісний потенціал – і тоді вже працювати, працювати, працювати, працювати, працювати…)))))))

    • mamache Серпень 17, 2012 at 12:52 pm #

      Катрусик мій золотий, ти пам’ятаєш Андрія Тішкова? ось тобі яскравий приклад величезного потенціалу без найменшого бажання працювати.

      тільки це мала на увазі. у мене є переклад мого найулюбленішого в Буковскі. висів у мене над столом.
      ось Bukowski, Charles: air and light and time and space http://wp.me/p1956t-18O
      ))

      • Катруся Серпень 17, 2012 at 1:04 pm #

        Насправді, ми ж не суперечимо одне одному… так, все так.

  2. mamache Серпень 18, 2012 at 2:18 pm #

    я взагалі думаю часто: якби не Буковскі, я не почала б писати. Блога дак точно не було б. думаєш, перебільшую?

Залишити відповідь

