Де знайти час?

14 Aug

Валиться на мене неймовірна кількість книжок, які обов’язково треба, конче треба, треба і просто варто прочитати найближчим часом. Тому собі нагадую отакий сюр-імідж:

by Kyle Thompson

Патрик Барбье. Венеция Вивальди. Гарна книжка. Таким повинно бути музикознавство, коли хоче, щоб його читали.
Габриэль Гарсиа Маркес. Хроника объявленной смерти. Наткнулася випадково в Інеті.
Джон Грэй. Мужчины с Марса, женщины с Венеры. Надіслала мала Віранічка.
Е. Гришковец. Асфальт. Малий Андрій подарував. Хард вершн, дуже гарно видана.
Алексей Александров. Книга Книг. Її фрагменти і взагалі сайт цього музиканта і письменника підкинув Валерій Олексійович Корнєєв – учений-ентомолог і письменник; ех, поважаю цих ренесансних особистостев…
Едгар Доктороу . Регтайм. Висів із півроку на робочому столі. Відкрила. Не можу закрити. Те, про що я давно думаю: золотий вік людства (причому на обох півкулях) стався самісінько перед 1914 роком. Розкішні деталі – про жінок, запахи, ракетки для великого тенісу… Прецікаві типажі. Досі знала тільки маленьке оповідання “Вигуглен”. Та й то не того Доктроу, як виявилося, бо є ще канадець Корі Доктроу.
Томаса Манна перечитати б Будденброків і Доктора Фаустуса. А також новели, як-от “Смерть у Венеції”. А також того Манна, який Генріх…
Встидаюся.
Я взагалі соромлюся дедалі більше. Що більше знаю, то більше не знаю. Що більше читаю, то більше хочу. Де взяти час? Тільки не радьте тайм-менеджменту. Нині саме читала статтю якогось їхнього гуру. Я кілометр вам такого напишу за вечір.

Але краще я почитаю.

Відповідей: 17 to “Де знайти час?”

  1. Катруся Серпень 14, 2012 at 9:39 am #

    Оленочко Ернстівно, не сумуйте. Ой, скажу зараз крамолу, певно, або жарт))) Коли щось не встигається прочитати – втішайте себе тим, що цей час Ви витратили на людей, на спілкування, а не на “егоїстичне втуплення у книгу”.)))

    • mamache Серпень 14, 2012 at 12:35 pm #

      я велика егоїстка. от люблю втупитися в книгу. а весь світ, як то мовиться, нехай зачекає.

  2. Кит Василь Серпень 14, 2012 at 10:19 am #

    Власне, Олено Ернестівно, книжка потрібна перш за все для насолоди, насолода — для здоров’я, яке, в свою чергу, є єдиною запорукою успішного тайм-менеджменту. Я читаю 15 хвилин перед сном, коли ще здатен читати, після тон рукописів і десятків комп’ютерних рисунків.

    І кажу всім, що я — чукча, не соромлячися цього…

    • mamache Серпень 14, 2012 at 12:38 pm #

      ага. багато того всього. дуже багато. Сайт Александрова учора знайшла. розкрила, погортала – не стало сили дивитися. відкладаю. з дня на день…

  3. olgakomenda Серпень 14, 2012 at 2:04 pm #

    І уявіть собі, Оленочко Ернстівно, що вчора я, не зовсім випадково правда, сходила на один дуже цікавий сайт, де є багато гарних, хоча й випадкових, віршів про всяке, але в око якось впав мені саме “пейзаж з вареною квасолею”. І, як виявилося сьогодні, цей вірш власне в основному про те, що час виявляється “виллявсь клепсидрою” і виявляється ми “ловимо його краплі останні”. Я не так, щоб зовсім про це не підозрівала. Щось таке здогадувалася собі втихцем. Але. До чого я це? До того, що виявляється, треба поспішати!!! Чимдуж!!! Поки ще є, що ловити!!! А на сайт Александрова дайте ссилочку, а то ж я такий ліньтюх😉

    • mamache Серпень 14, 2012 at 2:28 pm #

      ггг у Ірванця є гарний вірш про це. я колись перекладала його російською, а паралельно зробила стьоб. У нього було якось “у нас, як у клепсидрі”, пересипається час. а у мене вийшло – з нас сиплеться пісок.

      ггг. стьоб, не більше того.

      • olgakomenda Серпень 14, 2012 at 3:05 pm #

        я про вірш Кита Василя, в його блозі. Дуже мені сподобався. а Ірванця почитаю. а “з нас сиплеться пісок” – це взагалі клас. чиста правда. ггг 😉

  4. mamache Серпень 14, 2012 at 3:07 pm #

    та неправда. стьоб, кажу ж.

  5. Костянтин Москалець Серпень 14, 2012 at 5:37 pm #

    є така версія, що перед кінцем світу Бог пришвидшить течію часу – щоб скоротити муки праведників у цій долині сліз; отже, вільного часу нам ніде не знайти, книжок – не перечитати, а першими до пекла підуть ті, хто писав про тайм-менеджмент..

    • mamache Серпень 14, 2012 at 9:29 pm #

      ооой, Костику…я більше люблю Мілошеву версію… останній день світу буде такий самий, і ніхто нічого не завважить, і старенький дідусь так само підв’язуватиме помідори…

  6. Taras Tronka Серпень 14, 2012 at 8:19 pm #

    Як я вас розумію, пані Олено! У самого десяток книжок на “читальній полиці”. І це – без професійного чтива.

    • mamache Серпень 14, 2012 at 9:30 pm #

      нічьо, пане Тарасе. Прорвьомся. адже рано чи пізно таки надходить час для НАШИХ справ.

  7. Taras Tronka Серпень 14, 2012 at 8:20 pm #

    До речі, якщо це той “гуру”, про якого я подумав😉, то імхо він має дві корисні тези:
    1) Вищий тайм-менеджмент – це робити те, що тобі подобається, і так (в тому ритмі і в часі і в спосіб), як тобі подобається.
    2) Кожна людина різна, і тому в кожного – свій тайм-менеджмент.
    Так що бажаю смачного читання – такого, як вам до вподоби🙂 Ну і нам прохання не забути відписатися по результатах🙂

    • mamache Серпень 14, 2012 at 9:32 pm #

      це той гуру, той😉 а то який ще

      я просто приміряла це на своїх близьких. усім хотілося б видати бажане за дійсне. і гуру в тому числі.

      а дійсність – вона груба й безтолкова, який там менеджмент…

      • Taras Tronka Серпень 18, 2012 at 1:39 pm #

        Тут я дещо не погоджусь. Мені якось ще кілька років тому дводенний тренінг непогано допоміг. Більше часу не стало, але помітно змінився ступінь задоволеності від того, на що його витрачаю. А з часом – і самі заняття також🙂

        Звичайно, знову ж – кожному – своє.

Залишити відповідь

