Братьям по несчастью: День левшей

13 Aug

Мир заточен под праворуких, это уж точно. Наличие Всемирного дня левшей только четче очерчивает проблему. Попробуйте войти в метро с проездным билетом. 90 из 100, что турникет вас не пропустит. Проверяла неоднократно.

А молнию застегивать левой рукой вы пробовали? Кто знает, насколько быстрее она сломается?

А автомат Калашникова разбирать не хо?

У школі воєнне дєло було однаково у дівчат і хлопців. Шизонутий гаркавий воєнрук у кінці 5 класу запхався до кабінету фізики з АК. І почалося: Газбігай!!! Сабігай!!!

І ми оскаженіло розбирали й збирали; не пам’ятаю нормативів, але він ніяк не міг надивитися, як я, перевчена, точніше, недоперевчена лівша, складала все правильно, але з іншого боку. Знімаючи мені 5 секунд (за каліцтво, як він джентльменськи висловлювався), хитав головою: «ну, Лапіцка…»

В училищі воєнрук Іван Матвійович (на капуснику Страсті ми виконували за Іоанном Матфійовичем) тільки дивився. Він був низенький і любив рослих дівчаток.

А моєму татові ой як залежало, щоб таки мене перевчити (хоча мою знайому папочка переучував, то вже від душі: прив’язував ліву руку в рукавичці до батареї, он як). Хтозна чого в тому бажанні було більше: бажання, щоб дитина була “як усі”, чи підспудного опору підспудному ж опорові?..

…принаймні до мене вже дорослої старенький папік приїжджав і бурчав: твого нічого не буду їсти, у тебе все лівою рукою. Розкладав на столі свої дранікі з Бєларусі і так вечеряв.

отакоє. найпростіше було б думати, що він був такий один.

І чого це я змодулювала в українську? А, фрагмент уліз із моєї тільки розпочатої книжки про Кривий Ріг. Ой таки я її напишу колись. І там обов’язково буде глава про ліві руки. І взагалі про все ліве.
Як воно, цікаво, лівшам (шульгам тобто) було в шахті? Запитаю братиків своїх.

Відповідей: 11 to “Братьям по несчастью: День левшей”

  1. Костянтин Москалець Серпень 13, 2012 at 4:45 pm #

    “Кто там шагает правой? Левой! Левой! Левой!” з празничком, чи шо😉

    • mamache Серпень 13, 2012 at 4:56 pm #

      а Ви шо, тоже?

      • Костянтин Москалець Серпень 13, 2012 at 5:45 pm #

        я не знаю, наче ні, але, може, просто не звертав на це уваги; принаймні, коли складав автомат Калашникова в армії, то на млинок до кави він не перетворювався😉

  2. mamache Серпень 13, 2012 at 6:03 pm #

    агггг, тоді, ма’ть, таки ні. бо я перекидала ті деталі через руку. отета була штука.
    а ще була проблема – правильне око зажмурити, коли стріляти.

    • Костянтин Москалець Серпень 13, 2012 at 6:18 pm #

      згідно з приписами дзен треба міцно заплющувати обидва ока; тоді вже точно не промахнешся😉

      • mamache Серпень 13, 2012 at 6:25 pm #

        гггг. а ще окуляри глухо чорним папером заклеїти з обох боків. щоб не запотіли бува.

  3. Костянтин Москалець Серпень 13, 2012 at 6:38 pm #

    так, о ґуру! поміж тим, щиро дякую, що твітнули моїх “зажурених псів..”

    • mamache Серпень 13, 2012 at 7:05 pm #

      я все Ваше твітаю. І не тільки твітаю, а й розсилаю по офісу, у мене в рекламнім агенццтві є чітающі і думающі люди, повірте.

      • mamache Серпень 13, 2012 at 7:05 pm #

        згадала ніжинське: “там тоже люди такі само нуждающі”

  4. Костянтин Москалець Серпень 13, 2012 at 7:21 pm #

    ох, ці так само нуждающі люди мене доконали, не можна ж так проти ночі, капець мені… поліз конати під стола, але Вам все одно велике спасибі; навіть якщо я ноги протягну до ранку🙂

    • mamache Серпень 13, 2012 at 7:23 pm #

      Костику, де Ви там, тримайтеся. Ви нам потрібні, Ви шо.

      ми тоже у Вас нуждающі люди.

Залишити відповідь

