Як БіБі Кінг коней на переправі міняв

4 Aug

знаменитий отой випадок, коли у Короля джазу лопнула струна на гітарі, і він міняв її, не перериваючи jazz.

ггг у зв’язку з цим згадала перший виступ Аутентика і Summertime під розстроєний контрабас: не стало розуму і досвіду його викинути нафіг і продовжити. Приголомшеній малечі після концерту сказала: “дети, учимся проигрывать” (хоч решта музики незле була заспівана).
Тарас спав як убитий, бо так йому було відказано на питання у слухавці “що тепер робити?” А я проревіла всеньку ніч.
І назавжди запам’ятала: ПОЛОВИНУ РОБОТИ ПОКАЗУЮТЬ ЛИШ ДУРНІ.

саме так, а не інакше.

Відповідей: 6 to “Як БіБі Кінг коней на переправі міняв”

  1. Ольга Серпень 4, 2012 at 12:20 pm #

    о_О, як актуально!!! завжди важливо почути мудру думку, а коли вона почута ще й вчасно!!!

    • mamache Серпень 4, 2012 at 12:23 pm #

      ггг, кудись я втрапила не знаючи куди. але не втомлююсь повторювати: я лиш передаю те, що передано мені. очевидно, і Вам так.

      рано у фейсбук постукав новий хлопець, бандурист. я прийняла запрошення і полізла подивитися його сторінку. а там цей розкішний кліп, а під ним історія зовсім інша.

      а я згадала свою.

      • Ольга Серпень 4, 2012 at 12:42 pm #

        це я, Оленочко Ернстівно, про вчорашню зустріч ОК (тобто Ольги Коменди) з ОК (тобто Олександром Козаренком), яка, дякувати Богу, не відбулася… (решту якось розповім окремо). і я все думала, як це точніше означити цю ситуацію, а тут відкрила Ваш блог і ось тобі: Ви безумовно дали найправильніше означення. Я в захопленні!!!

      • mamache Серпень 4, 2012 at 12:46 pm #

        ггг, я ваще тут ні до чого, кажу ж; про те, як “на груди квітами лягла та зустріч, що не відбулася” з задоволенням послухаю. ох і непростий цей Сашко…

  2. Ольга Серпень 4, 2012 at 2:31 pm #

    вау!!!! які запаморочливі горизонти!!! браво!!!! ні, бравісссссімо!!!!!

    • mamache Серпень 4, 2012 at 2:35 pm #

      ашоашоашоашо

      казав наш колишній завкафедрою

Залишити відповідь

