Музичні враження тижня: пост № 500

4 Aug

так багато, що не всі одразу

***
Волинкар, що грав учора на вулиці під моїм офісом. Отак приїхав на велосипеді, зліз і став грати. А волинка, по-нашому “коза”, “баран” або “дуда”, добряча – довге хутро звисає. І звук правильний: такий звук перерізає звучання цілого оркестру.

***
Поезія М. Гірника і народна, наспівана паном Валерієм Корнєєвим, доктором біології, знаним ентомологом, письменником, поетом, і повішена мені на стінку ВК. Химерія повна – це я про комп’ютер, який утнув другий голос рівно параллельно двома тонами вище. Що ж до виконання, то це є правдивий думний стиль; так чоловіки по селах співали мені чумацьких пісень. Ще не вмерла Україна; хто цікавиться, завітайте на оцю сторінку ВКонтакте

***
Цікаві вокальні експерименти, роблені однією людиною. Дуже майстерне і перше, і друге. У першому випадку хлопець бере шаленим діапазоном, у другому – розмаїттям тембрів.
enjoy

***
Записи двох джазових передач, надіслані мені Полінкою Григор’євою, редактором УР-1. Фольк-джаз Ігоря Закуса і паризький джаз-концерт Дайани Кролл 2001 року. Розкіш неймовірна; хто цікавиться – кажіть, поділюся.

***
Hard’n’heavy другого покоління (Блек Саббат, Айрон Мейден і іже з ними), дві з гаком сотні композицій, Андрій поділився. Ще тільки почала, бо саме потроху принапрягли рок-мєдляки покоління першого.

***
Группа “Музыкальные раритеты”, якою поділилася Оля Василенко, за що їй уклінне дякую. Друзі, інджой, там не знати скільки розкішної музики: фольк, джаз, старовинна, класика.

***
нарешті, неймовірне щастя сьогоднішнього ранку: та ж таки Полінка надіслала оцифровані записи мого Аутентика, вокального ансамблю, цілої епохи в моєму (думаю, в їхньому теж) житті. 1995 рік. Час, коли хтозна в якій каструльці настояний бренді і польські шоколадки продаються в ларьочках і є цінним подарунком. А ми з ранку до ночі ліпимо українські духовні партесні мотети і міські канти.
Поки що вмиваюся ностальгійною сльозою. Подумаю, як це викласти, щоб люди чули. Це правдива недистильована музика, за кожен акорд якої мене проймає справедлива гордість.

Оце таке.

Відповідей: 6 to “Музичні враження тижня: пост № 500”

  1. Кит Василь Серпень 4, 2012 at 12:49 pm #

    Чекаю на партесні мотети і міські канти (хоч і не уявляю, що то вони є)! Але вже наперед знаю, що то є до щему правдиве!

  2. mamache Серпень 4, 2012 at 12:52 pm #

    Валерію Олексійовичу, ревіла як бєлуга. Бо то правдива музика. чекаю, коли повернеться чоловік і завантажить у фкантактік

    а Вам ще раз дякую за Побратима. крутилося в голові два дні.

  3. Костянтин Москалець Серпень 6, 2012 at 7:45 pm #

    для того, щоб викладати mp3 на Вордпресі, особисто я зареєструвався на http://posterous.com – а звідти зробив переадресацію постів на Вордпрес; той, кому цікаво, клікає по посиланню “слухати на Posterous”, переходить туди і слухає (при бажанні можна надати дозвіл на скачування файла – або скасувати такий дозвіл); це я до того, що мене, наприклад, не завжди пускають на Вконтакті, бо не маю там акаунта; а на Posterous пускають усіх🙂 боронь Боже, не сприйміть це за замасковану рекламу😉

    • mamache Серпень 6, 2012 at 7:47 pm #

      Костику, дуже дякую. а щось платити треба? бо я дивилася, на вордпресі є така платна послуга. мене жаба вдавила, якшо чесно

      • Костянтин Москалець Серпень 6, 2012 at 7:59 pm #

        ні, там це безкоштовна послуга, я тому й спокусився🙂 місця під файли дають 1 Гб, як на наші потреби – то начебто цілком достатньо..

  4. mamache Серпень 6, 2012 at 8:00 pm #

    cпробувала. не пуськає мене ваш постероуз

    “…мати й не пуськааалаааа…”

    завтра рано спробую на свіжу голову

Залишити відповідь

