Ровно тридцать лет и три года

7 Jul

Це учора було. У той день ми мали перший екзамен до консерваторії. Сольфеджіо. Рано – диктант, я написала перша і стіснялася про це сказати, дочекалася, поки роботу здасть Серьожка. Після обіду – усний екзамен до пізнього вечора. Мене відпустили о 22:40, Глеб Серафимович висунув голову з класу, посміхнувся і промовив: “Вам поставили… отлично”, температура у мене сягнула 39, насувалася ангіна, але голос я втратила за два дні, сьогодні ж усе було добре.
А наступного дня, на Івана Купала – передих у шаленому марафоні. І я спускаюся вниз у нашім гуртожитку на Лук’янівській 69/71, і на мені сині гольфи, це зараз можна натягнути які завгодно підколінки і не тільки підколінки, а 1979 року за мною в рідному шахтарському районі бігла малеча і верещала: “тьотя в гольфах!!!”, а Київ тим і привабив, що тут можна було одягати що завгодно і ніхто на це не зглядався, ну, крім Оксани, що за багато років по тому зізналася мені, як у куточку під консерваторським класом вона, столична штучка, ронила злі й розпачливі сльози від нечуваного провінційного нахабства…
Та втім. Я не про це. Ти стоїш поверхом нижче, дивишся, як я спускаюся, і посміхаєшся, кучерявий, сіроокий, у костюмі і тонкому светрику кольору кави.
– Привіт!
– Привіт!
Я бачила тебе вчора. Я тебе запам’ятала. Я вже скупалася у твоєму погляді.
Ні, я не вірю у любов із першого погляду. Любов – це не спалах між двома. Це труд довго йти один до одного стежками примх, уявлень і уподобань Іншого. Примірятися, ладнатися, торкатися, прикладатися, притискатися, міцно входити. І вже так залишатися назавжди.

Принаймні ще на “тридцать лет и три года”.

Відповідей: 17 to “Ровно тридцать лет и три года”

  1. papik Липень 7, 2012 at 7:53 am #

    Старик ловил неводом рыбу, а старуха пряла свою пряжу…
    Он был идиот?
    Ты молода и молодою будешь еще лет пять иль шесть…
    Точно, идиот.

    • mamache Липень 7, 2012 at 7:56 am #

      та да
      “птичий мозг” гения

      вспомни блаженную юродивую улыбку Мыколы

    • Катруся Липень 7, 2012 at 12:10 pm #

      Мне ещё в “Метели” понравилось)))) Марья Гавриловна была уже немолода – ей было полных двадцать лет.
      А вы говорите “три дать лет и три года” – канешна, старушенция)))))

      • mamache Липень 7, 2012 at 3:23 pm #

        ага. молодухи выискались тут.

  2. Yume Липень 7, 2012 at 9:55 am #

    нам еще тааак далеко до вас *_* вiтаю))

    • mamache Липень 7, 2012 at 10:03 am #

      это лишь кажется)))

      • Ольга Липень 7, 2012 at 2:45 pm #

        Олено, для мене Ви – фантастична жінка у всіх відношеннях. І цей допис – супер прегарний: легкий, невимушено ліричний, крім стіснялася (як на мене, краще соромилася). Решта – у всьому з Вами абсолютно згідна (а директор Луцького училища і далі згадує про Вас значно частіше, ніж навіть я про Барта🙂

  3. papik Липень 7, 2012 at 3:19 pm #

    Я почав ревнувати до директора Луцького училища, ггг

    • mamache Липень 7, 2012 at 3:22 pm #

      а я Олічку ревнувати до Барта ггггггг

      • papik Липень 7, 2012 at 3:26 pm #

        всєнєпремєнно

  4. mamache Липень 7, 2012 at 3:21 pm #

    нащот стіснятися – це сімейний прикол)))). та й то сказати, я вживаю суржик із задоволенням. справа в органічності – а я ж говорила ним до 19 років, я ж із тих країв, дніпропетровських. А тоді я, “суперзвезда из Кривого Рога”, як мене жартома називали викладачі (потім дізналася) іміна стіснялася як провінціалка: сиділа й дожидала, поки першим здасть диктант хтось інший. так і вийшло, що Привалов здав першим)))))))))))

    • papik Липень 7, 2012 at 3:25 pm #

      Ті ж самі викладачі були переконані, що “суперзвезда из Кривого Рога” швиденько вийде заміж за якого-небудь столичного професора. А вийшла за рядового Совецькой Армії.

      • mamache Липень 7, 2012 at 3:30 pm #

        а він тепер столічний профєсор.

        ги-ги

  5. Валентина Липень 10, 2012 at 2:40 pm #

    Чеканы, годи раззадоривать публику! ясно дєло, шо СТІСНЯЛАСЯ (я тоже:))) А ФОТКИ Є З ТОГО ПЕРІОДУ ??? Шоб кучерявий !!! прям мечтаю пасматреть. P.S. А от цікаво, директор Луцького училища тока Олену Ернстівну згадує?.. АБІДНО Ж ггг

    • mamache Липень 10, 2012 at 2:55 pm #

      есть. надо отсканить. он таки кучерявый был, зуб даю

    • Ольга Липень 10, 2012 at 10:46 pm #

      нє тока… но це ж Вона написала: “Люди!!! ці діти порвали сцену!!!”, от він і згадує (листочок із цими словами від серця не відрива…:)

      • mamache Липень 11, 2012 at 6:43 am #

        пойняла, валюшка, секрет популярності? Заводиш блог і пишеш у ньому: “люди! ці діти порвали сцену!!!”

        отако просто й пишеш. а якщо чесно, дівчата, то що я відію, коли воно і справді було якісно? ну хор як був неважний, то я й не писала нічого. а як оркестр добре грав, то я і фото розмістила, і фрагменти Пульчинелли собі скачала.

Залишити відповідь

