…й Дніпром свою свободу запивав…

28 Jun

…а я ж тут жив – і прокидався в парках
й Дніпром свою свободу запивав
і бився попід арками й петрарку
комусь на гідропарку цитував.

Це місто знає всі мої цілунки
це місто чуло всі мої пісні…
я вас люблю – пробачте прорахунки…
я у метро – на білому коні!

Ох і добрячий вірш Дмитра Лазуткіна у поетичному проекті ЄвроВірші! Цілком несподівано натрапила на дві строфи у метро “Політехнічний інститут”. І вкарбувалося миттю. І вже не забудеться ніколи.

Ще не знаю для чего, але поїду на метро КПІ. Надибаю ще що-небудь таке ж чесне, щире і пристрасне. І таке ж пронизливо-точне.
А ще я їм страшенно заздрю, таким, як автор, тридцятип’ятилітнім. Мені в їхні роки йшлося зовсім про інше, не менше, втім, прекрасне. але ж, але… така штука, як поезія, цугом промчала паралельним шляхом, аж курява здійнялася.

Тепер наздоганяю.

Відповідей: 2 to “…й Дніпром свою свободу запивав…”

  1. Кит Василь Червень 28, 2012 at 9:23 pm #

    Ох. А я ходжу пішки. Треба, дійсно, хоч раз з Лук’янівки у центр поїхати через Політех. Міцний такий віршака, пружний і молодий!

    Дякую, що поділилися!

    • mamache Червень 29, 2012 at 6:26 am #

      оце точне слово – “пружний”. мені по першім прочитанні образ пружини виник. а не знайшла відповідника, хоч він і поряд був.

      дякую.

Залишити відповідь

