Музичні враження тижня: Каннський фестиваль реклами

20 Jun

Цього року уважно слідкую за фестивалем реклами в Каннах – із метою вловити нові тенденції у мистецтвах, взаємопроникнення високого і низького, популярного та елітарного, теорії продажів і теорії прекрасного.

Дещо я вже писала
нещодавно, і то не раз . багато про що думаю і невдовзі буду писати. поки що ось.

В категорії PR Гран-прі отримав ролик “найпопулярніша пісня” для пуерторіканського банку Banco Popular від агентства JWT San Juan. Сальса-оркестр El Gran Combo переробив свій найголовніший хіт “No Hago Mas Na” (“I Do Nothing”): пісенька про те, як добре їсти, пити і насолоджуватися перетворилася на мораліте щодо невпинного руху вперед і копіткої праці (див. титри на ролику). Як зазначає ресурс Adme.ru, “обращение музыкантов и исполнение ими обновленной песни было показано одновременно на всех крупных каналах пуэрториканского телевидения. Таким образом банк побудил жителей страны, значительная часть которых живет на пособие по безработице, к активному труду, который, в свою очередь, должен поднять экономику страны”.

Благими намірами вистелено шлях самі знаєте куди. З іншого боку, популярна мелодія неодмінно примусить її наспівувати – і хто зна, чи не спадуть тут на думку безробітній спільноті слова про натхненну працю…

…власне нам, вихованому у третьому поколінні піонерству, любо було співати перероблених пісень, і популярністю користувалися чомусь героїко-патріотичні опуси:

“по военной дороге шел петух кривоногий,
а за ним восемнадцать цыплят.
Он зашел в ресторанчик, выпил водки стаканчик,
а цыплятам купил лимонад”.

“озохен вей, и танки наши бистры,
и наши воины отважеством полны,
в поход идут евrейские танкисты,
а перед боем делают в штаны”.

“расцветали веники в сарае,
поплыли галоши по реке,
выходила на берег корова
на высоком дамском каблуке”.

“орленок, орленок, худой поросенок…”

чомусь пам’ятаю це дуже добре. Особливий шик було співати те з маршируючої колони, навкруги всі давилися від сміху, не пам’ятаю, щоби хтось заклав. Що це? Вмикається механізм внутрішнього спротиву панівній ідеології? Тоді чому не припустити, що він увімкнеться знову й знов – і безробітні усього світу припинять зранку вживати “пузир із рогликом”, як зневажливо каже про чеських нероб мій брат-остарбайтер.

Реклама змінює світ, я бачу. Але як? І куди си дінуть остарбайтери, коли безробітні усього світу полізуть у силезькі шахти, наспівуючи сальсу?
То ж бо й воно.

Відповідей: 2 to “Музичні враження тижня: Каннський фестиваль реклами”

  1. rffan Червень 24, 2012 at 2:38 pm #

    Я тоже сочинял переделанные песни и стихи – например на основе Энеиды.

    • mamache Червень 24, 2012 at 5:40 pm #

      нормально, чо. Котляревский тоже Энеиду переделывал:)

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: