Музичні враження тижня: солов’ї

11 May

хоч тиждень іще не скінчився, і на початку його була маєстатична “Хованщина”. Але об ранній травневій порі приблизно у пів на п’яту варто вийти босяка на травичку. І послухати, як вони співають у сусідньому санаторії, в гайку чи тамечки в рядочку берез над дорогою. Я просто стою тихенько і чудуюся безлічі варіацій, з яких жодна не повторюється

(далі думку не розвиватиму, бо власне самого означення “соловейко” досить, аби викликати у кожного притомного українця безліч алюзій і конотацій, хоч ліричних, хоч музичних, хоч банальних, хоч патріотичних.)

можна, втім, просто собі стояти попідтинню і думати приємне. Наприклад те, що щоранку маленький Гоша питається у мене, чи я нині не йду на роботу. І просить не йти, а бути з ним, а за це віддає свій найбільший скарб, чотири дєнюжки, що лежать у нього в наплічнику. Він платитиме по дєнюжці за день, так він каже; що буде по закінченні цих чотирьох оплачених днів, маленький Гоша навіть думати не хоче,

як і я не хочу думати про те, що таке коротке й минуще воно, куценьке травневе щастічко, коли рано встає сонце і співає соловей, і оцей-о хлопчик найцінніше готовий віддати, аби я тільки була поруч.

Натомість я слухаю передсвітанковий присмерк, що вже минає. Навперебій подають голоси інші птахи, дзвінкіші, сміливіші, але не такі щемливі і вкрадливо-ніжні, як соловейко. Сусідський голосистий півник ось-ось гукне своє “ауфвідерзейн” – чомусь саме так мені прочитується його особисте “кукуріку”,

і тоді вже можна йти ще трохи поспати, коли заснеться.

Відповідей: 2 to “Музичні враження тижня: солов’ї”

  1. Bob Травень 18, 2012 at 8:15 pm #

    Исчезла из ЖЖ… Заметил я нескоро. А жаль!

    • mamache Травень 18, 2012 at 8:50 pm #

      и не думала даже. все читаю. приходи и ты в гости.

Залишити відповідь

