Georgia on my mind

6 May

Співпадає день святого Георгія, наші сімейні потрійні іменини, Юрій і два Георгії, і Georgia on my Mind Рея Чарльза, класний олдскульний ритм-енд-блюз.
Втім, про Георгія, хороброго і мужнього святого, я вже писала рік тому. Схаменулася, що це ж рік уже пройшов.

А маючи текст Georgia, невідомо кому і присвячений, чи якійсь дівчині на ім’я Джорджія, чи рідному штатові співака, – хотіла трошки постібатися, надто вже проста вправа для перекладу.

Georgia, Georgia,
The whole day through
Just an old sweet song
Keeps Georgia on my mind

Джорджіє, Джорджіє!
Ледь порипує давній вініл,
І той напівзабутий мотив
В уяві малює тебе.

І я повторюю: Джорджіє, Джорджіє,
Пісня твоя
Спливає так солодко й чітко,
Як місячний промінь у лісі.

Інші руки обіймають мене.
Інші очі дивляться ніжно.
А у мріях маленьке містечко,
І золотоволоса дівчинка
вперше бачить зав’язь гранату.

І я знов повторюю: Джорджіє,
О, Джорджіє,
Спокою мені не дає
Той старий забутий мотив
«Розквітай під сонцем, Джорджіє моя!»


І щоб зовсім уже стало вам аж так ностальгійно-сльозогінно, тримайте “Тбілісо” у виконанні ансамблю “Орера”. Із Нані Брегвадзе, ато.

Відповідей: 2 to “Georgia on my mind”

  1. littlemissdarya Травень 7, 2012 at 11:42 am #

    хароша песня, люблю.
    Ещё есть хароша Crystal Bowersox – Midnight Train to Georgia

Залишити відповідь

