тиждень: музичні враження

12 Mar

мені б хотілося зробити то систематичним. я спробую. побачимо, як піде.
минулий тиждень мав багато вихідних і один ледачий день, коли я просто опустила жалюзі і ввімкнула музику. а крім цього, читала “Сарразина” Бальзака і S/Z Барта, про це окремо.
І ще.

1.
Нюккер надіслав трейлер до фільму “Sound of Noise”, мабуть, аналогія до древніх “Звуків музики”. А також до правила з елементарної теорії музики: “звуки поділяються на музичні й шумові”. Тобто шум – це не музика. А тут команда рокерів замість грати музику чи вже там грабувати банки, тільки спричиняє шум – але як же це майстерно зроблено. І розумієш, яким агресивним може бути шум. Гіршим за фізичне втручання.
Я взагалі засумнівалася, чи це бува не фейк. Надто вже самодостатньою є ідея. Каже, що ні. Цілком шведська комедія.

2.
Другими були “Бурановські бабушкі”, співацький колектив, що їде на Євробачення від Росії. Це передивилася сила-силенна народу, серед них і я. Видовищно, що казати, особливо костюми. Але – чому вони такі безголосі, ці бабушкі? Вік? – тільки мені не розказуйте цього, я попослухала в селах, як співають літні жінки, і поподивилася, як вони танцюють. Шибки дзвенять і підлога вгинається – кажу я вам. І чути в сусіднє село. Шалена енергетика. Карколомний драйв.
А тут пристойно-зів’яло-млявий колгоспно-будинко-культурний ансамбель. Чисто незабутній хор старушок з “Дванадцяти стільців”.

3.
І неймовірне. Фільм-концерт “Фарінеллі і Карестіні – кастрати і суперники”. З участю неперевершеного Philippe Jaroussky. Неповторна м’якість, чистота, гнучкість і легкість – укупі з предовгим диханням, супермайстерним філіруванням звуку і ангельськими трелями. Фільмік можна скачати Вконтакті. Тут вставляю перший-ліпший фрагмент, на ютубі їх багато, один кращий за інший.
Слухайте.
Чудуйтеся.

Залишити відповідь

