23 февраля

23 Feb

Нехай так і називається. Для мене найменше день чиєїсь там армії, яка не знати з якого дива відібрала у мене на півтора роки чоловіка, а у дітей – тата.
Ніколи не святкую.

Я про інше. Для мене у цей день сходяться події і гарні люди. Про кожного з них треба б окремо, це вже трохи згодом, бо я тільки-но приїхала зі Львова з новими враженнями, та й календар диктує свої вимоги.

коротко.

23 лютого рік тому вперше не дзвонила нашому дідусику, бо вже п’ять днів не було кому дзвонити. Скільки років було святе: зранку в Ніжині підняти слухавку і сказати “папа, это Ваш праздник…”

23 лютого померла Ніна Олександрівна, бабуся мого Льошки, світла і добра людина, яка навчила мене багато чого людяного. Ніколи не забуду, як я попрохала її щось мені підшити, було дуже незручно, а вона глянула поверх окулярів і спокійно промовила: “я с удовольствием сделаю это для Вас…”
Так сталося, що я була коло неї остання. Я прибігла додому з лікарні – услід уже дзвонили.

А за п’ять хвилин дзвонили знову: народилася Русланка, моя хрещениця і названа доця, гарна і розумна дитинка гарних і розумних батьків.

І Русланчина бабуся, теж Ніна Олександрівна, народилася цього дня. Людина, яку люблю як рідну і до якої щороку збираюся в гості хай би там що.

Нарешті, цього року прийшов Кость Вілійович Москалець, гарний поет і дуже цікава і близька мені по духу людина. Що нині теж святкує свій день народження.

І всі вони для мене наміцно пов’язані з Чернігівщиною. Цей край любитиму завжди, це, власне, друга моя батьківщина… а ви кажете день чогось-то там…
Земля пухом моїм любимим.

а вас зі святом, дорогі мої, і будьте нам отута здорові!

Відповідей: 6 to “23 февраля”

  1. papik Лютий 24, 2012 at 8:27 am #

    + Казімір Малєвіч (Кость Москалець) =КМ
    Чи не символічно?
    + Гендель

    І не півтора року, а рік і сім місяців…

    • mamache Лютий 24, 2012 at 9:17 am #

      да
      один рік і сім місяців. тільки хто щовечора ставив хрестика на прожитий день в календарі, знає,скільки це

      а малєвіч, да такоє, я тобі завжди казала, що у чорнім квадраті бачу лиш чорний квадрат. у москальця краще, там за текстом купа підтексту)))

  2. Костянтин Москалець Лютий 24, 2012 at 3:10 pm #

    Дорога Олено, дуже дякую за такі теплі слова, надзвичайно приємно, постараюся бути вартим їх!

    • mamache Лютий 24, 2012 at 3:19 pm #

      дякую і Вам за такі гарні вірші, там один я знайшла чернігівським діалектом – читала, сміялася й плакала.
      днями напишу про Мисливців на снігу. збираюся з думками.

      • Костянтин Москалець Лютий 24, 2012 at 3:23 pm #

        а маленьке кузенятко на скрипочку грає🙂 написав, до речі, у Львові🙂

  3. mamache Лютий 24, 2012 at 3:54 pm #

    ггг так
    мені так “он покойний дід седить”, “і неде нима людей”, “Бо вин ловкий, наш Господь”… та багато всього

    я нині перекладаю “Князю, мовчи…”, писала про Підгірці, і так мині ловко видлунювало…

    а позавчора проїжджали повз зимові Підгірці.Зимно, печально, вбого… і все’дно велично.

Залишити відповідь

