Трохи сонця об холодній порі: майже за Франсуазою Саган

2 Feb

Нова картина.
Я побачила її вже давно на сайті Ольги Кваші, волинської художниці, яка нині живе у Львові. Скажу відверто, очі мені (вже писала про це) тоді ще розбігалися, за певних умов я придбала б добрячий десяток полотен. Але намбер ван із них була б «Сонце».
І ось «Сонце» нарешті у мене в руках. Я поїхала за ним у Лавру. Рано, блискуче, прозоро і холодно. Неймовірно холодно, а я в панчішках і коротенькому платтячці.
Забігла у Трапезну Лаври, саме почалася служба. Вклякла більше ніж на годину, бо дуже гарно правилося, ладно співали монахи, і я весь час умовляла себе – ну зараз, іще «Святий Боже» простою… і ще Євангелію… а тепер Алилую… а ще Херувимську і тоді вже Вірую разом з усіма заспівати…

Ледь змусила себе вийти. Бо на мене вже чекала Валя з Оліною картиною. Про Валентину напишу окремо. Тут скажу тільки, що це ціле гроно знайомств, дуже приємних і важливих.
Картина ось. Ще краща, ніж я уявляла. Ще сонячніша і тепліша об цю зимову пору.

Отакий-то був мені ранок.
А ще я пошукала по Лаврі мого давнього знайомого: калічка геть скулений на візочку колись біля Ніжинського універмагу стояв-лежав, бідненький, і я приносила йому грошиків і цигарок, часи сутужні були, давали якіся нічого не варті тисячі, яблучка, пиріжки. А він, коли я проходила, навіть нічого не даючи, все одно посміхався й казав: «Яка ти хороша…»
Щось його не було нині. Чи холодно… чи його й немає вже на світі, хтось мені переказував. Не знаю. І не було в кого спитать.

Відповідей: 5 to “Трохи сонця об холодній порі: майже за Франсуазою Саган”

  1. papik Лютий 2, 2012 at 6:19 pm #

    вона жовтогарячіша в реалі, ніж на цьому фото
    Тепла, по-справжньому сонячна, сяюча.
    зі. А на трасі сьогодні було мінус 35.

  2. Валентина Лютий 3, 2012 at 11:41 am #

    Ленчик, я о Володе-калеке, о котором ты пишешь. Всю осень видела его в районе Лавры, последний раз – возле Трапезной, я всегда к нему подхожу. Жаловался на сестру, что “за людину не щитають – миються усі, а потім мене у тій воді…” Я раньше ему о тебе говорила (после того, как разговор его коснулся в связи с Нежином) – он, конечно, не вспомнил, но лицо посветлело (о нем помнят!) и просил “переказати, що живий”. Надеюсь, и сейчас живий…

    • mamache Лютий 3, 2012 at 12:18 pm #

      Валечка, спасибо, значит, просто холодно было очень. найду его по весне.

  3. Костянтин Москалець Лютий 3, 2012 at 4:01 pm #

    Розкішна картина, просто очі вбирає! і така тепла о цій студеній порі…

    • mamache Лютий 3, 2012 at 6:12 pm #

      ой, я сама просто закохана. завжди у зиму волію читати і думати про зиму, хоч я її й не люблю, але знаю – це природно і потрібно.

      а тут щматочок тепла. Цукерки були у дитинстві – “Любимые”. Смак сякий-такий, але розкішний був фантик, дуже цінний для дівчачих “секретиків”. якраз схожий за композицією на цю картину.

Залишити відповідь

