“Что потом – шепотом: Зима-а-а-а…”

21 Jan

Треба віддати належне цій порі року. Хоч як я не люблю сніг, мороз і завірюху – але ж гарно напрочуд. Присипано землю, і все таке чисте. Жодних тобі проблем із вивезенням сміття.

за двадцять кроків від вхідних дверей. і все заметене, і снігопад триває, і відчуття, що сама-одна хтозна де

а це вітер дмухнув; з точки зору техніки, мабуть, хріново, але саме таке відчуття захитаності і було у цю мить

На цьому моя любов до зими припиняється. Аби якось перебутися, читаю Catch22 Джозефа Геллера, і слухаю “П’ятницю”. Дивно паралелиться мені; читаю в офісі у кожну вільну хвилинку, а музика у вухах, аби ніхто бува не відібрав у мене кайфу від добрячої літератури.

Тіпа музичні беруші. Але виходить по-іншому: якимось шизонутим (“шизофонічним”) чуттям відмічаю схожості у словесній акробатиці Геллера і цих двох пациків – Запорожця і Бабкіна. Все-таки талановита яка музика: акустична гітара, оригінальний вокал, імітація духових, що йде від вокального джазу, реггей з його внутрішньою свободою, розкутістю і раптовістю паралелей – як музичних, так і вербальних.
Точніше не скажу. Перекласти українською не виходить, та й для чого.
Поменяли навсегда
Поменяли навсегда
Поменяли навсегда лето
Я укроюсь теплым пледом

…у мене теж фатальні якісь думки завжди: зима триватиме безкінечно.
…жаль усе ж таки, що у мене не вистачить мізків прочитати Catch22 англійською. Уявляю собі ці абсурдистські конструкції в оригіналі.

Відповідей: 3 to ““Что потом – шепотом: Зима-а-а-а…””

  1. Yuma Che Січень 22, 2012 at 4:30 pm #

    я люблю зиму. за медовый уют и теплоту в доме и нарядную белоснежную холодину за окном.

  2. Yuma Che Січень 22, 2012 at 4:32 pm #

    еще люблю за санки-коньки-сноуборд и за румянец после.
    иваще.
    но я же зимняя.

    • mamache Січень 22, 2012 at 4:34 pm #

      дак отож… а летнему Льву непереливки

Залишити відповідь

