З Новим роком!

1 Jan

Щасливого Нового року вам, мої милі. Щойно Вордпрес надіслав мені річний звіт по моєму блогові, і я дуже, дуже задоволена ним. Ким? – та ними ж усіма: Вордпресом, звітом і блогом.

Але я ось про що:

маргаритка у моєму дворі

Це диво розквітло напередодні Нового року. Поважаючи почуття тієї частини моїх приятелів, які взимку люблять зиму, я не дуже розводжуся в захопленні цією милою рослинкою. Але мені правда тепло на серці.
Адже надія вмирає останньою.
Адже рослинка знає, що розквітати у грудні невчасно; хай як би було тепло, а не буде аж так, щоб можна було квітнути й далі.
Але ж – квітне. За принципом “хоч кілька днів, але щастя”.

Відповідей: 2 to “З Новим роком!”

  1. Катруся Січень 1, 2012 at 6:14 pm #

    С Новым годом! Здоровья, радости, вдохновения и БлагоПолучия во всём!!!

  2. mamache Січень 1, 2012 at 9:11 pm #

    Взаимно, Катюша!

Залишити відповідь

