Тетянка Григорівна

28 Oct

От Тетянка сама, говорить таке шось душевне і щире, пам'ятаю, що мені дуже сподобалось


Я знаю Вас майже так само довго, як і Ванду. Це ж треба, щоби дві сестри були такі різні – і разом із тим обоє так підходили мені на мій неможливий характер.
Легка.Розумна. Мобільна. Щедра. Обдарована. Дружня.
Словом – трепетна душа. Що приємно і легко прилягає до моєї душі. І я відчуваю, що резерви нашого спілкування не те що не вичерпані – вони нескінченні.
І я сподіваюся на них.
Із днем народження!

а ось ми всі троє. І я буду не я, коли не придумаю ще щось подібне. Щоб нам отак зустрітися знову.

Залишити відповідь

