Короткі миті золотої осені

17 Oct

…дуже короткі. чудово пам’ятаю рік 2002, коли 13 жовтня, акурат перед Покровою випав сніг і так і лежав кілька днів.
Насолоджуйтеся. Фото Маші.

з першим морозом падають

Відповідей: 6 to “Короткі миті золотої осені”

  1. Віктор Жовтень 17, 2011 at 10:00 am #

    без людей завжди красіво
    маю на увазі, що з людьми лише тоді, коли сквазіт смисл. а природа вона така природа

  2. Катруся Жовтень 17, 2011 at 2:26 pm #

    Співає псалми падолист в саду,
    І світ стоїть, мов дивовижний храм…

    Чудові фото…теплі, прозорі і дихають… краса.

    Пригадалось: років 10 тому сиділа на автостанції, чекала автобус; до мене підсіли дві жіночки із замуляними бібліями з десятками закладок – свідки Єгови. Зазвичай я не розмовляю з незнайомими, не люблю, а тим більше на релігійні теми. Але тоді у мене був, певно, інший настрій))) Одна з жінок сказала: “Чи задумувались ви коли-небудь, як ідеально все створене у світі? Ось цей маленький кленовий листочок – навіщо всі ці зазубринки, вигини, лінії? але як же це красиво і ідеально!”. І я з нею погодилась.
    Все у нашому світі має сенс. Абсолютно все. Якщо я не розумію, у чому сенс зазубринок кленового листочка, я просто порадію його красі.
    ДЯКУЮ!

  3. mamache Жовтень 17, 2011 at 2:37 pm #

    …і я не помилюся, коли скажу, що в його красі і довершеності і є сенс.

  4. Валентина Жовтень 17, 2011 at 5:20 pm #

    Улюблена пора року…. (“И с каждой осенью я расцветаю вновь…”🙂 А всі й завжди дивувалися, бо люблять зазвичай літо. А я – ОСІНЬ І ЗИМУ !!!!!!!!

    • mamache Жовтень 17, 2011 at 7:35 pm #

      валюшка, ну это нельзя не любить, правда…

      я еще люблю самую позднюю пору – “у осені на дні, на самім дні в холодні дні, нудні й немилосердні…”, но тут уж я люблю депрессняки погонять. для творчества самое оно. это в период от Михайла до Андрия (от 21.11 до 13.12)

Залишити відповідь

