Пречиста

21 Sep

Божа Матір Семистрільна

Чудовий день нині, тепло і ясно, і рано я була у Володимирському соборі, молилася Божій Матері. Там кілька ікон є Богоматері – Казанська, Володимирська… Я ж люблю інші.
Найперше Божу Матір Семистрільну, у мене вдома є така заповітна ікона, це, мовиться, для умягчєнія злих сердець, тож кожного разу, коли в цьому є потреба, я потаємно підходжу до неї і складаю руки точно як Мати на іконі.
Ще Божа Матір Панагія (“Знамення”). У нас зустрічається нечасто, а в Грузії – так на кожному кроці.

Божа Матір Панагія ("Знамення")

Я марно шукала її у Киеві. Знайшла у своєму улюбленому Тригірському монастирі – але тільки після сповіді і причастя: вона просто виникла мені перед очі і все. І потім на Великдень показалася у Ворзелі, варто було далеко їхати… а може й варто. І ще одну я знайшла цього літа в Острозькому замку.

Божа Матір "Неупиваємая Чаша"

І ще Божа Матір “Неупиваєма чаша”. Про цю я тільки чула. І ніколи раніше не зустрічала її у нас. І раптом побачила її в малюсінькій капличці у Чорногорії.
Цій іконі моляться за тих, хто п’є. Я так і зробила.

 

 

 

 

 

 

А нині ж я вклонилася невимовно прекрасній, моїй улюбленій васнєцовській Матері з Дитям на руках у куполі Володимирського собору. Ще раз зазирнула у бездонні очі. Ще раз стислося серце від знання того, що буде далі.

Залишити відповідь

