Іздрик: “На порозі – ніч, за порогом – щем”

14 Sep

ще одне. це фрагмент більшого. мені особисто тут сподобалася форма рядка 4+1, це взагалі класний екзерсис – повправлятися в коротких рядках, я колись сама бавилася таким.

цей мій

на пороге – ночь
не устану ждать
выскользаешь прочь
захотев летать
За порогом мрак
вылетаешь вон
ожиданья страх
как кошмарный сон
гигабайты слов
миллилитры дел
и суров устав
и царит напев
зашиваю рот
и сплетаю сеть
я теряю след
я иду в обход

А цей Іздриків, повний текст у нього в ЖЖ (“Мертвий щоденник”)
на порозі – ніч
за порогом – щем
ти зникаєш вже
я чекаю ще
ти втікаєш як
неслухняний птах
я чекаю так
ніби сниться жах
гігабайти слів
мілілітри справ
переважно – спів
і жорсткий устав
я тамую хіть
я майструю сіть
я втрачаю слід
я іду в обхід

а нижче стьоб, якщо хто не боїться обсценної лексики. і хай хто мені доведе, шо пан Іздрик не саме це мав на увазі

на пороге – ночь
сколько можно ждать
ускользаешь прочь
недотрога блять
За порогом – мрак
вылетаешь нах
ожиданье – фак
как в кошмарных снах
на сто баксов слов
на копейку дел
И прикол не нов
И петух не пел
Я сплетаю сеть
усмиряю плоть
ты сказала нет –
я пойду в обход

думаю, це миле створіння саме щось подібне мало на увазі. я, звичайно, знаю про артистичний образ. в такому разі, стьоб теж артистичний образ.

Залишити відповідь

