Ігорю Івановичу Вербі

9 Sep

Ігоря Івановича немає уже шість років. Один із людей, які дали мені дуже багато, не дуже до цього долучаючись. Вірніше навіть сказати – у кого я змогла взяти досить багато. А отже, мала змогу вибирати, що брати, а що ні.
Не брехатиму про безхмарність стосунків. Не скажу у блозі і про те, як він зашифрований був у моєму мобільному – та він би й не зважив на це. Як не зважив би, що на панахиду ми спізнилися, безнадійно застрягши на Окружній, і я вискочила з авта і поклала десять айстр просто шляху.
Ігор Іванович любив спасівські букетики і цукерки «Корівка». Я побігла до нього додому – уже прооперованого, майже згаслого, Боже ж мій, ніколи не забуду ці напівпрозорі руки і голубувато-сірого кольору обличчя…
Він не їв уже нічого. Але цукеркам зрадів. І зрадів викопаному мною буйному кущеві чорнобривців у горщику. Горщика я прилаштувала на балконі – він іще міг виходити на балкон…
…а потім ми говорили про книжки і політику. Це саме тоді він сказав: «ти що думаєш, ви щось вирішуєте? Вирішують долю людства отакі діди, як я», я не стала заперечувати, поживемо – побачимо. Прощаючись, він силоміць упхнув мені в руки «Сексуальне життя полінезійців» Броніслава Малиновського, великого антрополога, якого я дуже шанувала і він знав про це… і тут забігла дружина, і з нею обожнюваний обома пекінесик, і розумниця Тамарочка зацокотіла: «так вот, Игоречек, чем ты тут без меня занимаешься… я по магазинам, а ты, значит, с девочками развлекаешься…»
… ойойоооо, які вже тут були дєвачкі… – але ми з Тамарочкою враз лукаво й кокетливо захіхікали. Посміхнувся й Ігор, змучений, але ж іще живий.
І це було останнє.
Наступний кущ чорнобривців я притягла вже на його могилу. Дивлячись на ці квіти (і на цукерки «Корівка»), завжди згадую Його – Справжнього Мужчину, у якого було чому повчитися і було за що любити його. «Ну шо, кілерша?» – звертався він до мене після чергового розгромного матеріалу. І я знала, що роблю правильно і чесно – хай як дорого це коштувало згодом…

Залишити відповідь

