Нове знайомство: Ольга Кваша, художниця з Волині

8 Sep

Вітя кинув у скайп, хоча ми говорили про бітлів
“згадалася знайома львівська художниця – стосовно бєзмятєжності і чистоти і позитиву http://www.kvasha.com.ua/gallery_ukr.html”

я відкрила… ну як же тільки класно… скільки простору, світла, чистоти і незайманості. Художниця сама волинячка, родом із Луцька, скінчила у Львові Академію мистецтв, у Львові і живе ж.
поки що подивіться, я скопіюю кілька картин її звідси
копії маленькі, я, мо’, щось не так роблю, але це просто для загального враження. на сайті більші, полізьте.

зимівник

гори димлять

сонце

І я не знаю, чом воно так по-дурному вставляється, я ніц не можу вдіяти, та це й неважливо, зрештою. За кілька годин я напишу одну волинську баєчку, яку почула там. і спробуємо провести паралелі. час. уже час.

а поки що я хочу собі таке. хочу мати це перед очима щодня.

Відповідей: 2 to “Нове знайомство: Ольга Кваша, художниця з Волині”

  1. Andrey Babak (@andrey_babak) Вересень 8, 2011 at 7:49 pm #

    Очень классная находка, вот это настроение позитивное! А у меня картинки открываются, если по ним правой кнопкой тыцнуть и выбрать “Open Link in New Window”

    • mamache Вересень 8, 2011 at 8:32 pm #

      блин, я так и знала что это у меня ручки кривые. Она нашего Вити Тимошенка знакомая. завтра напишу ей.

Залишити відповідь

