«Четверта сестра» у Молодому театрі: хто кого зображає

27 May

Нє, не вспокоюся, поки не напишу. На виставі були тиждень тому, все ніколи й ніколи, а воно все марудить і марудить ота вибухова суміш політичного фейлетону і фарсу, реалізму і сюрреалізму, побутописання і міраклю.
Пишу, хоч як конспективно. Лєнін трохи був правий, коли казав, що мистецтво є способом відображення дійсності. Я таки на іншому стою, але для постсоціалістичної пієси лєнінска мисль – самоє оно:

1. на початку вистави борця проти хамства у публіці зображає Ірванець. Добрий віршик, чого ж; але мені крутиться у голові така душевна пєсня «золото любві розміняв на мідякі», де Ваші вірші про кохання і розлуку, Шлоймо Васильовичу?
2. Соляник зображає крутого тапьора. Пана Володимира я знаю років з тридцять, і завжди оця манера грати поміж нот. Це називається у музикантів «палівон». Не люблю такого. Але публіці подобається, чьо.
3. масквічей з комуналки зображають українці, переклад Ірванцевий супер, суржик якраз саме те в такій ситуації: Акулін Іванна, Пітровичь, Юрачька…
4. дєвачку зображає Рімма Зюбіна, і то дуже вдало.
5. алкаша зображає Боклан, і це просто мегареалістично. Особливо коли він защібає штани і отамо негнучкими пальцями порпається у гудзиках.
6. а от Коля! КОЛЯ!!! Коля (Станіслав Бжезинський) зображає аж ніяку не четверту сестру. Коля зображає собаку. Брата нашого меншого. Усе свідоме життя живу в собачарні і стверджую: так поводяться пси, яких підібрали на вулиці і відгодували. І взагалі пси так поводяться: людських понять, як-то образа там, гідність, честь, справедливість – нє, такого у собак немає. Пригадую: прибирати в хаті ніхто не хоче, Аня кричить на Гошу, Гоша гримає на Ілюшу, а малий на нашого Еміра: «Емі!!! Пашол вон, каліч!!!»
Це просто геніальна роль. Кращим був тільки Євген Лебедєв у ролі Холстоміра в «Історії лошаді».

Фоток гарних не знайшла, друззя. Сорі. Менше з тим.

Відповідей: 3 to “«Четверта сестра» у Молодому театрі: хто кого зображає”

  1. papik Травень 27, 2011 at 12:43 pm #

    Соляник дійсно спочатку напрягав полівонами, а потім якось попустило. Чи то слух адаптувався, чи то увага переключилась на Колю :)) І на Зюбіну.
    У Зюбіної все було гарно, втім двічі чи тричі інтонації “романтичної Ассоль” якось пробилась через сюрреалістичний маразм. Прийом? Нє, скоріше несподіванка. Невитравлена пам’ять про вступ до театрального з обов”язковим читанням брехливо-пафосних монологів.

  2. mamache Травень 27, 2011 at 12:47 pm #

    оооо, а я думаю, кого вона зображала? А саму себе двадцять років тому.
    Браво!

  3. mamache Травень 28, 2011 at 9:30 am #

    Щоправда:
    якби Коля грав таксу, виглядало б усе трохи по-іншому. а так він грає мого ірландського сеттера.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: