Знову Гребенщиков: Стучаться в двери травы

7 Mar

паралельно перечитую Андруховича. Без нього не обійшлося, ая.

“Слухати реггей, вмирати під небом,
вдихати запах трави.” (Ю. Андрухович. Перверзія)

Я видел, как реки текут на юг
И как боги глядят на восток.
Я видел в небе стальные ветра,
Я зарыл свои стрелы в песок.

И я был бы рад остаться здесь,
Но твои, как всегда, правы…
Так не плачь обо мне, когда я уйду
Стучаться в двери травы.

Твоя мать дает мне свой сладкий чай,
Но отвечает всегда о другом,
А отец считает свои дела
И считает меня врагом.

И в доме твоем слишком мало дверей,
И все зеркала кривы…
Так не плачь обо мне, когда я уйду
Стучаться в двери травы.

Я видел в небе тысячу птиц,
Но они улетели давно.
Я видел тысячу зорких глаз,
Что смотрят ко мне в окно.

И ты прекрасна, как день, но мне надоело
Обращаться к тебе на “Вы”…
Так не плачь обо мне, когда я уйду
Стучаться в двери травы.

***
ВДИХАТИ ЗАПАХ ТРАВИ

Я бачив богів обличчям на схід
І південних річок розлив.
Я бачив у небі сталеві вітри,
Я стріли в піску зарив.

І я би радо лишився, але
Твій отець, як завжди, правий…
Тож не плач за мною, коли я піду
Вдихати запах трави.

Твоя мати мені наливає чай,
Але не слуха того, що пита.
А твій батько мовчить і має мене
За пройдисвіта і хлюста.

І замкнені двері в домі твоїм,
І дзеркала усі криві…
Тож не плач за мною, коли я піду
Вдихати запах трави.

Я бачив у небі зграї птахів,
Та вони відлетіли давно.
Я бачив, як сонми пильних очей
Зазирали в моє вікно.

І ти прекрасна, мов день, але як надоїло
Озиватись до тебе на “Ви”…
Тож не плач за мною, коли я піду
Вдихати запах трави.

 

Відповідей: 4 to “Знову Гребенщиков: Стучаться в двери травы”

  1. frauleinkaoru Березень 7, 2011 at 2:33 pm #

    рубрика бг прекрасная идея🙂

  2. mamache Березень 7, 2011 at 3:16 pm #

    йеп, мэм

  3. Yuma Che Березень 7, 2011 at 4:55 pm #

    в этот клип поместилось все самое интересное и самое красивое из аниме.

Залишити відповідь

