ПОСТ № 100

10 Feb

І хто б міг подумати. Оце я награфоманила. Довге чухання у потилиці і несміливі перші спроби вилилися у стійке бажання працювати саме в цьому форматі.
Кажуть, основна проблема блога – відсутність тем: про що писати. Особисто у мене що далі, то більше тем, і на столі лежить зошит, у якому плани розписано на кілька тижнів уперед.
Поряд із цим дуже важливим стало вивчення смаків та інтересів тих, хто поряд зі мною, я співвідношу хвилеподібний інтерес до записів у блозі з днем тижня, з порою доби, з темою поста, з розташуванням світил і юж не знаю із чим там єщє, але роблю висновки…
А ще, зізнаюся, психотерапія. Незабутній Мольц рекомендував задля психологічного розвантаження збудувати в мислях кімнатку, все в ній упорядкувати і туди тікати. Щось подібне вийшло у мене. Мені добре й затишно у моїй хатці. І я з задоволенням чекаю на гості.
Хай би там як, я знову відчула той самий драйв, як у пору моєї роботи у ЗМІ. Добре, що тоді трапилися Ігор Іванович Верба, Михайло Іванович Головащенко, Сергій Васильєв, Віталій Жежера, Кость Родик… тоді прийшов смак до писання, саме до авторської колонки, до регулярно висловлюваних, композиційно оформлених, “зроблених” думок.
До цього був усний жанр. Це теж супер. Але це інше.

Також щиро дякую усім, хто спричинився до того, що є нині:

Юрчикові – за нехтування діалектикою, зокрема законом переходу кількості у якість. За пораду писати багато і якісного.
Мамі – за читання всього і всякого.
Рінсові – за терплячий support.
Віллі – за те, що не є фанатом мого блога.
Манічці – за фотки і маленького Гошу.
Валюшці – за перший комент.
Алінці – за найбільшу кількість коментів.
Дарочці – за раптовість думок.
Катрусі – за новий виток відносин.
Павлушці – за «Лєнок, сльози на очах…»
Ігореві – за «Олено, пишіть!»
Вікторові – за «де Вас почитати?»
Танюшці Ш. – за співпадіння і блог Горчева
Анічці С. – за «шонить новенькое есть?»
Ірочці К. – за «а мы будем Вас читать»

і всім-всім, хто тута буває, читає і залишає коменти – по постах, в асьці, у скайпі, милом, твіттером, телефоном, sms-кою, в очі і на вушко…
я вас люблю
Олена

Відповідей: 6 to “ПОСТ № 100”

  1. papik Лютий 10, 2011 at 2:03 pm #

    Ого. 100! Здається тільки вчора… (с)

  2. mamache Лютий 10, 2011 at 2:07 pm #

    авжеж, транслюю:

    Здається, лиш недавно
    ми разом сіли пить,
    а вже надворі осінь…

    (Юрко Позаяк)

    • frauleinkaoru Лютий 10, 2011 at 3:21 pm #

      а четвертая строчка то шо я подумала? )))

      100 постов, пара из которых побывала в топ 100 (или топ 10 даже?) еще вы забыли сказать!

  3. frauleinkaoru Лютий 10, 2011 at 3:22 pm #

    хаха, а еще нет спасибо за “ушла готовить” *табличка ринса*

  4. Катруся Лютий 10, 2011 at 8:21 pm #

    І чому я стала така сентиментальна?.. Така дивна “сємєйка Чеканів”… У мене в душі так багато любові і так багато сентиментальності… Слізки кап-кап… і чим більше любові – тим більше сліз.
    Я Вас також дуже люблю! Дякую за вірші, за переклади, за суперські-пуперські оповідання та рецепти!!! Дякую за мою насолоду словом.
    Вітаю з першою сотнею, пані сотниця!🙂 Рухаймося далі. ЧИТАЧІ ГОТОВІ!!!!
    P.S. до речі, у полі “напишіть відгук” на рядку e-мейлу написано “електроНа пошта”.. пошта якогось електрона..:)

    • mamache Лютий 11, 2011 at 8:04 am #

      ця електрона, до речі, дуже мене дратує, як і український інтерфейс взагалі. перемогло бажання залишатися зі своїм народом, бо навіть у російськомовних постах Вордпресс перекинув мене на україномовну спільносту. трохи звужує потенційне коло, та хто зна, що з цього буде? наразі це експеримент, але бути втягнутою в експеримент мені подобається дедалі більше.

Залишити відповідь

