Іще раз про Facebook: чутки не справдилися

17 Jan

Оце новина! Facebook виконав недопустиму операцію і буде згорнутий – і про це повідомив сам Марк Цукерберг. А ще він сказав (щоправда, у приватній бесіді): «Чесно кажучи, я думаю, що це на краще. Люди вийдуть на вулицю і стануть реальними друзями».
Золоті слова. Тим більше, що плітки не підтвердилися. Cправді, куди піплу податися у пошуках ще й досі не втраченого часу? Та й зрештою, що таке “реальні” друзі?

Все, що я думала про соціальні мережі, я вже сказала тута

Нині ліричний доданок: версія віршика з мого дитинства. Блін, завжди казала, що дитячі книжки – зовсім не для дітей.
Моя версія внизу українською. Хто побачить якийся натяк – еге ж, еге ж, так воно і є.

Встреча
Агния Барто

Я шел по улице пешком
И повстречался со щенком.

И неизвестно почему
Я вдруг понравился ему.

И, несмотря на летний зной,
Щенок все время шел за мной.

Дошли мы вместе до ворот,
И вдруг щенок пошел вперед.

Я закричал, позвал щенка –
Он зарычал издалека.

Он не хотел со мной идти,
Нам просто было по пути.

Follower
(майже за Агнією Барто)

Я безтурботно йшов кудись,
Тут раптом песик учепивсь.

Іде услід і щось плете –
Весна, любов, те-се, се-те…

Собі я віри сам не йму:
Я що, подобаюсь йому?

Єднання душ, плетіння слів…
І раптом далі він побрів.

Бентежусь, кличу: де ти, де?
А він гарчить – і далі йде.

Яка любов? Ішов слідком
І просто ляпав язиком.

Залишити відповідь

