Скороспелость

27 Dec

Гоша маленький захворів.
Я дуже розумна, коли треба роздавати поради. Просто страна совєтов. Чудово знаю, що діти не ростуть без хвороб. Повторюю, що їх не можна всадовити під трьохлітрові банки, аби вберегти від інфекції і взагалі будь-якого стороннього впливу.
Але ось він прокидається і плаче. І гарячі-гарячі долоньки мацають мене. Температура. Грип.
І де поділася вся моя мудрість.
Ми обоє наче паралізовані. Нічого не їмо. П’ємо. Весь час його нудить. Він нічого не хоче. Він капризує. Він просто сидить два дні у мене на руках, і я, зсунувши його на одне коліно, тицяю у клавіатуру пальцем. А вночі він спить зі мною, ухопившися гарячою ручкою, і шепоче весь час: повернися до мене, не відвертайся, а я не можу так спати, тож просто не сплю. А ще не сплю від жалю, коли хворіли мої діти, було те саме: краще б я захворіла, краще б я. бо ніц не вдієш із тими соплями, із тими гарячими долоньками, із тим кашлем, із тим, що він плаче і від того ще дужче шмаркає. А від того ще дужче плаче.
На третій день Гоші стає легше. Вже тримаємо сосиску в руках, вже строщили круте яєчко.
– Лєна, Лєна, давай шось почитаємо.
– Давай, синок.
– Оцю книжечку давай. Несе «Разведение кроликов»; утім, там є милі вухаті фотографії і креслення кролячих годівниць та будиночків.
Розглядаємо. Уявляємо собі, як то буде направду: будиночок, мама, кроленята, годівниця, напувалка.
Я відволікаюсь. Гоша починає читати заголовок:
-с – ки – о – си – ко – си – пи – є – ло…
– Ско-ро-спе-лость! Лєна, шо ета скороспелость?
– Емммм…
Оговтавшись, пояснюю:
– Синочок, різеншнауцер у чотири місяці дурнувате щеня, а такса – цілком дорослий пес. Понімаєш?
– Понімаю.
– Отак і кролики. Вони дуже швидко ростуть. Це ско-ро-спе-лость.

Чому я про це? А тому, що хворіючи, діти якось дуже дорослішають і швидко ростуть. може, це мудра компенсація природи, от дехто ж із мігрені теж віршики складає… Ось і мій Гоша, трохи вихудлий, трохи змарнілий, але ж… які слова надаються нам для читання!
Скороспелость!!!

Відповідей: 6 to “Скороспелость”

  1. ВРЕДЯ Грудень 27, 2010 at 3:31 pm #

    Гоша, миленький, это твоя подружка Валечка, о которой ты всегда так заботишься. Очень расстроилась, когда начала читать о твоей болезни, но слава Богу – похоже, состояние уже получше… Выздоравливай, дружочек, поскорее, Дед Мороз уже собрался к тебе в гости!!! Обнимаю, мой хороший. Набирайся сил, выпадет снег – будем на санках кататься!

    • mamache Грудень 27, 2010 at 3:45 pm #

      Валечка, Валечка… а ты уже пристегнулась?
      )))))))))))))

  2. littlemissdarya Грудень 27, 2010 at 7:43 pm #

    Гошеньке посылаю много здоровой энергии, пусть поправляется мужичок :-*

    Я всё боюсь, когда вижу, как малыши болеют. Хрупкие, совсем маленькие, как оно у них там всё…

    А книги он интересные читает🙂

    • mamache Грудень 28, 2010 at 8:56 am #

      а кролики ваще интересная популяция. я наблюдаю за звериными повадками, и некоторые вещи так хорошо объяснют мне поведение людей. а кролики… была у меня студентка, полная голова трухи, я ей список литературы, а она популярные брошюры читает и губки поджимает. так я ее к защите курсовой не допустила, она мне поэму о Григе написала на основе этих книжонок. а пример привела такой: ни одно животное не будет есть скорлупу от семечек. мы в детстве пробовали аккуратненько сложить и дать собаке – отворачивается (а семечки собаки любят). И ТОЛЬКО КРОЛИКИ ЕДЯТ ПОДСОЛНЕЧНУЮ ШЕЛУХУ.

  3. frauleinkaoru Грудень 27, 2010 at 9:42 pm #

    никто не заметил, как тонко был попущен шнауцер в этой мудрой повести, бугога )))
    но как бы такса не умничала, ей все равно придется нести крест маленькой собачки, пряча презрение и отворачивая нос. *демонический смех, смайл *челка шнауцера* )))

    • mamache Грудень 28, 2010 at 8:57 am #

      ахахаха
      но когда я лежу с мигренью, такса бдит на краю кровати, и никакие самые огромные черные шнауцеры не смеют зайти в спальню.

Залишити відповідь

