нове ім’я: Анна Середа

18 Dec

Я це люблю – раптом зблиск свого, рідного, зрозумілого. я люблю, коли мені відлунює в серці. люблю почуття, суголосні з моїми. шкода, що це ненадовго, я таки дуже недосконала. але поки так є – я щаслива.
зазвичай виходить отак: туляться душі одна до одної у якійся точці біфуркації – а притулившися міцніше, колються, як їжачки, се вже закон життя… і далі, далі, кожна ніби у справах, ніби й не дуже хотілося, відбігає поспіхом і не хоче, горда, показати, що поранилася…
а потім, зализавши рани і загоївши опіки, знову шукає зблиску в іншій душі. вибачте, якщо манірно вийшло чи сентиментально, чи вторинно.

книжечку вчора передала Дарочка Пасічник. втім, про “Аньку Середу” я вже чула від Андруховича.

В куточках очей з’являться «курячі лапки»
В рухах стомлених рук з’явиться щось від квочки.
Буду поспіхом дітям робити канапки
Буду скоро і дрібно робити строчки.
І коли всі в неділю підуть гуляти
( – На чортове колесо, тату, на каруселі!),
Я лишуся, і згадаю, і буду лежати,
Довго лежати, дивитися просто в стелю.

***

На усталом лице у глаз залягут «гусиные лапки»
И движения рук суетливы, и в облике что-то от квочки.
Буду быстренько резать с картошкой салаты
Буду скоренько, меленько делать строчки.
И когда в выходной все уйдут на прогулку
( – Папа, на лодочки, в Луна-парк, на каток!),
Я останусь, и вспомню, и лягу, и буду
Долго лежать и просто смотреть в потолок.

Відповідей: 2 to “нове ім’я: Анна Середа”

  1. littlemissdarya Грудень 18, 2010 at 2:50 pm #

    я знала, що ти оціниш!😉
    чудовий переклад, Лєн.

  2. mamache Грудень 18, 2010 at 4:09 pm #

    томущо фтєму

    думаєш, я мало вилежувала свою самотність, що траплялася так рідко?
    там трохи час не визначений – з 1 по 3 рядок. я ще подумаю. але нехай так поки що.
    у неї ще одне кльове є – про ранкову тишу. і про верлібри смішно, їх робити направду легше. перевірено;)

Залишити відповідь

