Відображення-6: My First Affair With That Older Woman by Charles Bukowski

28 Oct

Це нехай поки так буде. це спільна творчість із моїм старшим сином, який вказав мені на сталі вирази, про які я не знала. а також на речі, що прочитуються між рядками, зокрема, кінець я спочатку переклала як “пиячив два роки”, а він звернув мою увагу, що “пиячив на самоті” – це зовсім інше.
У зв’язку з пиячою темою згадався шматочок з “Голлівуду”, коли за відсутності Буковскі зняли фрагмент Barfly, де герой відсовує від себе недопиту пляшку. Буковскі повернувся на знімальний майданчик і оскаженів: де таке видано, щоб алканафт відсунув пляшку НЕ ДОПИВШИ!!!

My First Affair With That Older Woman by Charles Bukowski

when I look back now

at the abuse I took from

her

I feel shame that I was so

innocent,

but I must say

she did match me drink for

drink,

and I realized that her life

her feelings for things

had been ruined

along the way

and that I was no mare than a

temporary

companion;

she was ten years older

and mortally hurt by the past

and the present;

she treated me badly:

desertion, other

men;

she brought me immense

pain,

continually;

she lied, stole;

there was desertion,

other men,

yet we had our moments; and

our little soap opera ended

with her in a coma

in the hospital,

and I sat at her bed

for hours

talking to her,

and then she opened her eyes

and saw me:

“I knew it would be you,”

she said.

then hse closed her

eyes.

the next day she was

dead.

I drank alone

for two years

after that.

Мій перший досвід пізнання старшої жінки

Зализуючи й досі
Рани, нанесені нею,
Я почуваюся винним
Через власну невинність.
Але мушу зізнатись:
Вона була рівна мені
В пиятиці, де ж іще.
І я розумів, що її життя
І уявлення про речі
Уже давно
Лежали в руїнах.
Я не тягнув і на тимчасову пару;
Вона була на десять років старша
І смертельно травмована
Тим, що було, і тим, що буде.
Від неї було мало задоволення –
Я був лиш один з багатьох.
Вона завдавала мені болю,
Вона брехала і зраджувала;
Авжеж, маючи мене за одного з багатьох…
Та все ж таки дещо було між нами; і
Коли скінчилась ця мильна опера
Разом з її комою
У лікарні,
Я сидів годинами
Біля її ліжка,
Говорячи до неї,
І вона відкрила очі,
Побачила мене
І сказала:
«я знала, що це будеш ти».
А далі стулила повіки
Й наступного дня померла.
І я сам-один пиячив
Два роки
По тому.

Залишити відповідь

